|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
1. Organizace výroby projektu - složení týmu, harmonogram 2. Rozpracování animatiku - jednotlivé fáze animace 3. Čištění animace
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Grafické a výtvarné činnosti, Týmová práce, Individuální práce studentů
- Účast na výuce
- 200 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 220 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 180 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Pokročilá orientace ve výrobě animovaného díla. |
| Pokročilá orientace ve výrobě animovaného díla. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Kresebné a animační schopnosti, osvojení základních principů a technologií. |
| Kresebné a animační schopnosti, osvojení základních principů a technologií. |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| dokáže si rozplánovat práci/tvorbu v čase tak, aby ji realizoval v termínu |
| dokáže si rozplánovat práci/tvorbu v čase tak, aby ji realizoval v termínu |
| ví jak správně optimalizovat proces výroby |
| ví jak správně optimalizovat proces výroby |
| zná průběh přípravy a realizace animovaného díla |
| zná průběh přípravy a realizace animovaného díla |
| zná způsob práce a požadavky dalších specializací, se kterými spolupracuje |
| zná způsob práce a požadavky dalších specializací, se kterými spolupracuje |
| má široké znalosti v okruhu svého tématu, jeho různých zpracování |
| má široké znalosti v okruhu svého tématu, jeho různých zpracování |
| Odborné dovednosti |
|---|
| dovede komunikovat své představy dalším kolegům v týmu |
| dovede komunikovat své představy dalším kolegům v týmu |
| dovede dávat konstruktivní zpětnou vazbu |
| dovede dávat konstruktivní zpětnou vazbu |
| dovede připravit materiály pro spolupráci tak, aby byla funkční |
| dovede připravit materiály pro spolupráci tak, aby byla funkční |
| dovede předcházet závažným úskalím při výrobě animovaného filmu |
| dovede předcházet závažným úskalím při výrobě animovaného filmu |
| umí pracovat s divákovou pozorností, tak aby vedl správně jeho vnímání a prožívání v průběhu snímku |
| umí pracovat s divákovou pozorností, tak aby vedl správně jeho vnímání a prožívání v průběhu snímku |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Individuální práce studentů |
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| Individuální práce studentů |
| Grafické a výtvarné činnosti |
| Grafické a výtvarné činnosti |
| Hodnotící metody |
|---|
| Zpracování prezentace |
| Zpracování prezentace |
| Analýza uměleckého díla |
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza uměleckého díla |
| Analýza výkonů studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
Furniss, Maureen. Animation: art & industry. New Barnet: John Libbey, 2009. ISBN 9780861966806.
-
Mitchell, Ben. Independent animation: developing, producing and distributing your animated films. Boca Raton: CRC Press, Taylor & Francis Group, 2017. ISBN 978-1-1388-5572-4.
-
Rall, Hannes. Animation: from concept to production. Boca Raton: CRC Press, Taylor & Francis Group, 2018. ISBN 9781138041196.
-
Winder, Catherine. Producing animation. Boca Raton: CRC Press, Taylor & Francis Group, 2011. ISBN 978-0-240-81535-0.
|