|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Ve druhém semestru se předmět obsahově zaměří na prezentace a distribuci díla. Nabyté znalosti si studenti ověří na vlastním připravovaném diplomovém projektu.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Grafické a výtvarné činnosti, Cvičení na počítači, Praktické procvičování, Týmová práce, Individuální práce studentů, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Práce v týmu, schopnost vést dialog, tvořit argumentaci, připravovat prezentace. |
| Práce v týmu, schopnost vést dialog, tvořit argumentaci, připravovat prezentace. |
| Výsledky učení |
|---|
| vyjmenovat procesy nezbytné pro přípravu, realizaci a následnou distribuci animovaného díla |
| vyjmenovat procesy nezbytné pro přípravu, realizaci a následnou distribuci animovaného díla |
| definovat klíčové termíny z oblasti produkce a distribuce audiovizuálního díla |
| definovat klíčové termíny z oblasti produkce a distribuce audiovizuálního díla |
| vyjmenovat možnosti pro prezentaci a distribuci animovaného díla |
| vyjmenovat možnosti pro prezentaci a distribuci animovaného díla |
| vysvětlit konkrétní fáze při realizaci a distribuci díla |
| vysvětlit konkrétní fáze při realizaci a distribuci díla |
| popsat principy při žádosti o finanční podporu |
| popsat principy při žádosti o finanční podporu |
| Odborné dovednosti |
|---|
| rozlišit základní oblasti pro distribuci animovaného díla |
| rozlišit základní oblasti pro distribuci animovaného díla |
| rozlišit specifika klíčových variant pro finanční podporu animovaného filmu |
| rozlišit specifika klíčových variant pro finanční podporu animovaného filmu |
| navrhnout vlastní žádost o finanční podporu |
| navrhnout vlastní žádost o finanční podporu |
| realizovat prezentaci vlastního projektu |
| realizovat prezentaci vlastního projektu |
| aplikovat nabyté znalosti z oblasti výrobního procesu do přípravy a realizace vlastního projektu |
| aplikovat nabyté znalosti z oblasti výrobního procesu do přípravy a realizace vlastního projektu |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Grafické a výtvarné činnosti |
| Grafické a výtvarné činnosti |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Cvičení na počítači |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Cvičení na počítači |
| Hodnotící metody |
|---|
| Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
| Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
| Analýza výkonů studenta |
| Známkou |
| Analýza výkonů studenta |
| Známkou |
|
Doporučená literatura
|
-
Animation now!. Köln : Taschen, 2004. ISBN 3822825883.
-
Dovnikovič, B. Škola kresleného filmu. Praha : Institut výchovy a vzdělávání pracovníků ČST, 1986.
-
Dovnikovič. Škola animovaného filmu.
-
Drvota, Mojmír. Základní složky filmu. Praha : NFA, 1994. ISBN 59-014-94.
-
Dutka, Edgar. Animovaný film. Praha : AMU, 2002. ISBN 80-85883-94-5.
-
Dutka Edgar. Minimum z dějin světové animace. AMU Praha , 2004. ISBN 80-7331-012-0 160.
-
KURZ, Sibylle. Pitch it!.. V Praze: Akademie múzických umění, 2013. ISBN 978-80-7331-284-8.
-
Mitchell, Ben. Independent animation: developing, producing and distributing your animated films. Boca Raton: CRC Press, Taylor & Francis Group, 2017. ISBN 978-1-1388-5572-4.
-
Rall, Hannes. Animation: from concept to production. Boca Raton: CRC Press, Taylor & Francis Group, 2018. ISBN 9781138041196.
-
Urc, Rudolf. Animovaný film. Martin : Osveta, 1984.
-
Urc, Rudolf, Benešová, Marie. Dějiny animovaného filmu I. Bratislava, VŠMU, 1995.
-
Williams, Richard. The Animatorś Survival Kit. 1999.
-
Winder, Catherine. Producing animation. Boca Raton: CRC Press, Taylor & Francis Group, 2011. ISBN 978-0-240-81535-0.
|