|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
1. Poetika vybraných tvůrců (analýza). 2. Specifika tvorby animace. 3. Filmový esej/animovaný filmový esej. 4. Čas v animovaném filmu. 5. Čas v myšlení a v umění. 6. Diskuze a debaty o vznikajících dílech, zkouškách, uměleckém výzkumu, rešerších, úvahy, zpětná vazba.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Analýza překladu, Analýza prezentace, Analýza textu, Individuální práce studentů
- Účast na výuce
- 24 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Pokročilá znalost anglického jazyka |
| Pokročilá znalost anglického jazyka |
| Výsledky učení |
|---|
| Orientuje se v jednotlivých fázích vývoje a výroby animovaného filmu. |
| Orientuje se v jednotlivých fázích vývoje a výroby animovaného filmu. |
| Zná základní filmovou terminologii v anglickém jazyce. |
| Zná základní filmovou terminologii v anglickém jazyce. |
| Rozumí struktuře filmového scénáře v anglickém jazyce. |
| Rozumí struktuře filmového scénáře v anglickém jazyce. |
| Zohlednění kulturních odkazů a nuancí v animovaných filmech v angličtině. |
| Zohlednění kulturních odkazů a nuancí v animovaných filmech v angličtině. |
| Schopnost analyzovat a kriticky hodnotit anglicky mluvící animované filmy. |
| Schopnost analyzovat a kriticky hodnotit anglicky mluvící animované filmy. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Efektivně komunikuje v anglickém jazyce při řešení a diskusi o svém projektu. |
| Efektivně komunikuje v anglickém jazyce při řešení a diskusi o svém projektu. |
| Připravuje si materiály a prezentace v angličtině. |
| Připravuje si materiály a prezentace v angličtině. |
| Zvládá prezentovat svůj animovaný film v anglickém jazyce. |
| Zvládá prezentovat svůj animovaný film v anglickém jazyce. |
| Pracuje s animačními nástroji a softwarem v anglickém jazyce. |
| Pracuje s animačními nástroji a softwarem v anglickém jazyce. |
| Zvládá postprodukci zvuku a titulkování v anglickém kontextu. |
| Zvládá postprodukci zvuku a titulkování v anglickém kontextu. |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Analýza překladu |
| Analýza překladu |
| Analýza prezentace |
| Analýza prezentace |
| Analýza textu |
| Analýza textu |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza uměleckého díla |
| Analýza uměleckého díla |
|
Doporučená literatura
|
-
BARRY, Peter. Beginning Theory.. Manchester University Press. Manchester, 2009. ISBN 978-0-7190-7927-6.
-
BRAGG, Melvyn. The Adventure of English: The Biography of a Language.. Hodder & Stoughton. Great Britain, 2004. ISBN 0-340-82993-1.
-
HAYES, Nicky. Understand Psychology.. Hodder Education. Great Britain, 2010. ISBN 978-1-444-10090-7.
-
LAKOFF, George a Mark JOHNSON. Metaphors we live by.. The University of Chicago Press. Chicago, 2003. ISBN 226-46801-1.
-
Murphy, Raymond. English grammar in use : a self-study reference and practice book for intermediate students of English with answers. 3rd ed. Cambridge : Cambridge University Press, 2004. ISBN 0-521-53762-2.
-
Redman, Stuart. English vocabulary in use : pre-intermediate and intermediate. Cambridge : Cambridge University Press, 1997. ISBN 0-521-55737-2.
-
Williams, Richard. The animator's survival kit. London : Faber, 2001. ISBN 0-571-20228-4.
|