|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
1. Jak vypadá filmový štáb, jeho složení a hierarchie. 2. Ustanovení pracovního postupu (workflow). 3. Sdílení informací a dat. 4. Postupy při delegování, dohledu a plnění úkolů. 5. Komunikační dovednosti pro přesvědčování a prezentaci vlastního vize či nápadů.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Týmová práce
- Domácí příprava na výuku
- 50 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 11 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 39 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Schopnost práce v týmu, komunikace. |
| Schopnost práce v týmu, komunikace. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Schopnost práce v týmu, komunikace |
| Schopnost práce v týmu, komunikace |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Rozumí základním fázím vývoje animovaného filmu, včetně preprodukce, produkce a postprodukce. |
| Rozumí základním fázím vývoje animovaného filmu, včetně preprodukce, produkce a postprodukce. |
| Zná teorii komunikace a má povědomí o důležitosti efektivního týmového dialogu. |
| Zná teorii komunikace a má povědomí o důležitosti efektivního týmového dialogu. |
| Zná základní koncepty scénáře a storyboardingu pro animaci. |
| Zná základní koncepty scénáře a storyboardingu pro animaci. |
| Má povědomí o týmové dynamice a roli komunikace ve tvorbě animovaného filmu. |
| Má povědomí o týmové dynamice a roli komunikace ve tvorbě animovaného filmu. |
| Má vhled do principů vyprávění filmu. |
| Má vhled do principů vyprávění filmu. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Umí efektivně spolupracovat v týmu na tvorbě animovaného filmu. |
| Umí efektivně spolupracovat v týmu na tvorbě animovaného filmu. |
| Zvládá vytvářet scénáře a storyboardy pro animaci. |
| Zvládá vytvářet scénáře a storyboardy pro animaci. |
| Ovládá software pro animaci a postprodukci. |
| Ovládá software pro animaci a postprodukci. |
| Má schopnost vyjádřit své nápady a koncepty v kreativním procesu. |
| Má schopnost vyjádřit své nápady a koncepty v kreativním procesu. |
| Umí prezentovat a obhajovat týmový projekt animovaného filmu. |
| Umí prezentovat a obhajovat týmový projekt animovaného filmu. |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Týmová práce |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Týmová práce |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
Adair, John Eric. Vytváření efektivních týmů. 1. vyd. Praha : Management Press, 1994. ISBN 8085603705.
-
Bělohlávek, František. Jak řídit a vést lidi : testy, případové studie, styly řízení, motivace a hodnocení. Vyd. 1. Praha : Computer Press, 2000. ISBN 8072263080.
-
Mitchell, Ben. Independent animation: developing, producing and distributing your animated films. Boca Raton: CRC Press, Taylor & Francis Group, 2017. ISBN 978-1-1388-5572-4.
-
Pease, Allan. Řeč těla: jak porozumět druhým z jejich gest, mimiky a postojů těla. Praha: Portál, 2001. ISBN 807178-582-2.
-
Rall, Hannes. Animation: from concept to production. Boca Raton: CRC Press, Taylor & Francis Group, 2018. ISBN 9781138041196.
-
Winder, Catherine. Producing animation. Boca Raton: CRC Press, Taylor & Francis Group, 2011. ISBN 978-0-240-81535-0.
|