Vyučující
|
-
Snopek Petr, PhDr. Mgr. PhD., MBA
|
Obsah předmětu
|
Obsah předmětu: Student volí např.: 1. Aktivní zapojení se do odborných aktivit pořádaných fakultou nebo univerzitou (seminářů, workshopů, konferencí aj.). 2. Aktivní zapojení se do aktivit pořádaných fakultou nebo univerzitou pro širokou veřejnost (zdravotní dozor, podpora zdraví, den otevřených dveří aj.). 3. Spolupráce s praxí (tvorba edukačních projektů, příprava odborné prezentace, odborného článku aj.). 4. Aktivní účast na konferenci (odborné, studentské) nebo jiné odborné akci. 5. Pasivní účast na odborné akci (konference, seminář, workshop aj.) 6. Publikace článku v odborném periodiku. 7. Zapojení se do projektu fakulty, klinického pracoviště. 8. Vlastní návrh studenta.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
- používat vhodnou terminologii v oblasti ošetřovatelství. |
- používat vhodnou terminologii v oblasti ošetřovatelství. |
Odborné dovednosti |
---|
- aktivně se zapojit do aktivit pořádaných fakultou nebo univerzitou; - pomáhat při organizaci odborných konferencí, seminářů; - aktivně vystupovat na odborných akcích; - pasivně se účastnit odborných akcí; - získat zkušenost s tvorbou edukačního projektu; - získat zkušenost s psaním odborného článku aj. |
- aktivně se zapojit do aktivit pořádaných fakultou nebo univerzitou; - pomáhat při organizaci odborných konferencí, seminářů; - aktivně vystupovat na odborných akcích; - pasivně se účastnit odborných akcí; - získat zkušenost s tvorbou edukačního projektu; - získat zkušenost s psaním odborného článku aj. |
Doporučená literatura
|
-
GROVE, S., BURNS, N., GRAY, J. The Practice of Nursing Research. 7. vyd. Amsterodam: Elsevier, 2013.
-
HRKAL, M. Odprezentuj: průvodce přípravou prezentace. Brno: BizBooks, 2018.
-
THEOBALD, T. Zlepšete své prezentační dovednosti: jak srozumitelně, inspirativně a sebevědomě prezentovat. Vstříc úspěchu. Brno: Lingea, 2020.
|