|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
pokročilé slovesné vzory včetně gerundií a infinitivů kondicionály pokročilé modální slovesné struktury vyjadřování budoucnosti složená podstatná jména a přivlastňovací tvary vztažné věty pokročilé struktury důrazu
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 70 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 22 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Očekává se, že studenti již zvládli jazyk z hlediska mluvení, psaní, poslechu a čtení na úrovni C1 CEFR. |
| Očekává se, že studenti již zvládli jazyk z hlediska mluvení, psaní, poslechu a čtení na úrovni C1 CEFR. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Očekává se, že studenti již zvládli jazyk z hlediska mluvení, psaní, poslechu a čtení na úrovni C1 CEFR. |
| Očekává se, že studenti již zvládli jazyk z hlediska mluvení, psaní, poslechu a čtení na úrovni C1 CEFR. |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| identifikovat pokročilou terminologii týkající se gramatiky, slovní zásoby, stylistiky a výslovnosti |
| identifikovat pokročilou terminologii týkající se gramatiky, slovní zásoby, stylistiky a výslovnosti |
| rozvíjet slovní zásobu používanou v učebnici a na seminářích |
| rozvíjet slovní zásobu používanou v učebnici a na seminářích |
| vysvětlit správné použití gramatiky probrané na seminářích |
| vysvětlit správné použití gramatiky probrané na seminářích |
| vysvětlit rozdíly mezi způsoby angličtiny na různých úrovních formálnosti |
| vysvětlit rozdíly mezi způsoby angličtiny na různých úrovních formálnosti |
| Odborné dovednosti |
|---|
| rozvíjet komunikační dovednosti v angličtině na úrovni SERR C2 v mluveném i psaném režimu |
| rozvíjet komunikační dovednosti v angličtině na úrovni SERR C2 v mluveném i psaném režimu |
| rozvíjet správné používání pokročilou anglické terminologie související s gramatikou, slovní zásobou, stylistiky a výslovností v praxi |
| rozvíjet správné používání pokročilou anglické terminologie související s gramatikou, slovní zásobou, stylistiky a výslovností v praxi |
| rozvíjet dovednosti v zahájení a pokračování konverzace na témata probíraná v učebnici a na seminářích |
| rozvíjet dovednosti v zahájení a pokračování konverzace na témata probíraná v učebnici a na seminářích |
| rozvíjet správné používání gramatických struktur a slovní zásoby probrané v učebnicích a na seminářích |
| rozvíjet správné používání gramatických struktur a slovní zásoby probrané v učebnicích a na seminářích |
| rozvíjet správnou výslovnost obecné slovní zásoby odpovídající úrovni studia i výslovnost nové slovní zásoby probrané v učebnici a na seminářích |
| rozvíjet správnou výslovnost obecné slovní zásoby odpovídající úrovni studia i výslovnost nové slovní zásoby probrané v učebnici a na seminářích |
| rozvíjet schopnost souvisle vyjadřovat vlastní myšlenky a názory v angličtině na úrovni C2 podle SERR |
| rozvíjet schopnost souvisle vyjadřovat vlastní myšlenky a názory v angličtině na úrovni C2 podle SERR |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Práce studentů ve dvojicích |
| Práce studentů ve dvojicích |
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Práce studentů ve dvojicích |
| Práce studentů ve dvojicích |
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Rozbor jazykového projevu studenta |
| Rozbor jazykového projevu studenta |
| Rozhovor |
| Rozhovor |
| Didaktický test |
| Didaktický test |
| Ústní zkouška |
| Ústní zkouška |
|
Doporučená literatura
|
-
Depraetere, Ilse - Langford, Chad. Advanced English Grammar: A Linguistic Approach. London, 2019.
-
Hewings, M. Advanced Grammar in Use with Answers: A Self-Study Reference and Practice Book for Advanced Learners of English. Cambridge, 2013.
-
Latham-Koenig, C. et al. English File Advanced Plus Student's Book. Oxford, 2021.
-
Latham-Koenig, C. et al. English File Advanced Plus Workbook. Oxford, 2021.
-
McIntosh, C. Cambridge Advanced Learners Dictionary. Cambridge, 2014.
-
Michael McCarthy, Felicity O'Dell. English Vocabulary in Use: Advanced. Cambridge: CUP, 2017. ISBN 978-1316631171.
|