Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
- Kutilství a opravy - Parafráze - Povinnost, nutnost, zákaz, rada - V restauraci - Sloveso CAN, COULD, BE ABLE TO - Bankomaty - Frázová slovesa - Živá zábava - Slovesné vazby - Praktická angličtina: Je to vodítko? - Ověření získaných znalostí a dovedností
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Cvičení na počítači, Praktické procvičování, Týmová práce
- Domácí příprava na výuku
- 31 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 30 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 31 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Student rozumí větám a často používaným výrazům vztahujícím se k oblastem, které se ho/jí bezprostředně týkají (např. základní informace o něm/ní a jeho/její rodině, o nakupování, místopisu a zaměstnání). Dokáže komunikovat v jednoduchých a běžných situacích, jež vyžadují jednoduchou a přímou výměnu informací o známých a běžných skutečnostech. Umí jednoduchým způsobem popsat svou vlastní rodinu, bezprostřední okolí a záležitosti týkající se jeho/jejích nejnaléhavějších potřeb. Předpokládaná vstupní jazyková kompetence posluchače - B1. |
Student rozumí větám a často používaným výrazům vztahujícím se k oblastem, které se ho/jí bezprostředně týkají (např. základní informace o něm/ní a jeho/její rodině, o nakupování, místopisu a zaměstnání). Dokáže komunikovat v jednoduchých a běžných situacích, jež vyžadují jednoduchou a přímou výměnu informací o známých a běžných skutečnostech. Umí jednoduchým způsobem popsat svou vlastní rodinu, bezprostřední okolí a záležitosti týkající se jeho/jejích nejnaléhavějších potřeb. Předpokládaná vstupní jazyková kompetence posluchače - B1. |
Výsledky učení |
---|
znát pravidla používání modálních sloves |
znát pravidla používání modálních sloves |
znát slovní zásobu každodenních témat (kutilství a opravy, restaurace, bankomaty) |
znát slovní zásobu každodenních témat (kutilství a opravy, restaurace, bankomaty) |
Odborné dovednosti |
---|
porozumět obsahu náročnějších konverzačních témat |
porozumět obsahu náročnějších konverzačních témat |
komunikovat o každodenních tématech (kutilství a opravy, restaurace, zábava) |
komunikovat o každodenních tématech (kutilství a opravy, restaurace, zábava) |
používat modální slovesa, frázová slovesa a slovesné vazby |
používat modální slovesa, frázová slovesa a slovesné vazby |
porozumět významu složitějšího textu |
porozumět významu složitějšího textu |
parafrázovat myšlenky |
parafrázovat myšlenky |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Týmová práce |
Týmová práce |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Cvičení na počítači |
Cvičení na počítači |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Odborné dovednosti |
---|
Práce studentů ve dvojicích |
Práce studentů ve dvojicích |
Cvičení na počítači |
Cvičení na počítači |
Týmová práce |
Týmová práce |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Systematické pozorování studenta |
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Didaktický test |
Didaktický test |
Ústní zkouška |
Ústní zkouška |
Systematické pozorování studenta |
Doporučená literatura
|
-
Longman Dictionary of Contemporary English Online.
-
Latham-Koenig, C. a Oxenden, C. English File. Intermediate Plus. Student´s Book, Fourth Edition. Oxford, 2020.
-
Murphy, R. English Grammar in Use, Fourth edition.
|