|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
- Vyvozování významu z kontextu - Zájmena - Analýza barev - Přídavná jména, přípony - Praktická angličtina: Špatný začátek - Dovolená - Přítomné časy - Obchody a služby - Přivlastňování - Ověření získaných znalostí a dovedností
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Cvičení na počítači, Praktické procvičování, Týmová práce
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 20 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 12 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Student rozumí větám a často používaným výrazům vztahujícím se k oblastem, které se ho/jí bezprostředně týkají (např. základní informace o něm/ní a jeho/její rodině, o nakupování, místopisu a zaměstnání). Dokáže komunikovat v jednoduchých a běžných situacích, jež vyžadují jednoduchou a přímou výměnu informací o známých a běžných skutečnostech. Umí jednoduchým způsobem popsat svou vlastní rodinu, bezprostřední okolí a záležitosti týkající se jeho/jejích nejnaléhavějších potřeb. Předpokládaná vstupní jazyková kompetence posluchače - A2-2. |
| Student rozumí větám a často používaným výrazům vztahujícím se k oblastem, které se ho/jí bezprostředně týkají (např. základní informace o něm/ní a jeho/její rodině, o nakupování, místopisu a zaměstnání). Dokáže komunikovat v jednoduchých a běžných situacích, jež vyžadují jednoduchou a přímou výměnu informací o známých a běžných skutečnostech. Umí jednoduchým způsobem popsat svou vlastní rodinu, bezprostřední okolí a záležitosti týkající se jeho/jejích nejnaléhavějších potřeb. Předpokládaná vstupní jazyková kompetence posluchače - A2-2. |
| Výsledky učení |
|---|
| znát pravidla tvoření přítomných časů |
| znát pravidla tvoření přítomných časů |
| znát slovní zásobu každodenních témat (dovolená, obchody a služby, životní fáze) |
| znát slovní zásobu každodenních témat (dovolená, obchody a služby, životní fáze) |
| znát pravidla tvoření minulých časů |
| znát pravidla tvoření minulých časů |
| vyvozovat významy z kontextu |
| vyvozovat významy z kontextu |
| Odborné dovednosti |
|---|
| porozumět obsahu běžných konverzačních témat |
| porozumět obsahu běžných konverzačních témat |
| komunikovat o každodenních tématech (dovolená, obchody a služby, životní fáze) |
| komunikovat o každodenních tématech (dovolená, obchody a služby, životní fáze) |
| používat přítomné a minulé časy |
| používat přítomné a minulé časy |
| porozumět významu textu |
| porozumět významu textu |
| vyvozovat význam slov z kontextu |
| vyvozovat význam slov z kontextu |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Cvičení na počítači |
| Týmová práce |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Cvičení na počítači |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Týmová práce |
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Práce studentů ve dvojicích |
| Práce studentů ve dvojicích |
| Cvičení na počítači |
| Cvičení na počítači |
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Analýza výkonů studenta |
| Systematické pozorování studenta |
| Systematické pozorování studenta |
| Didaktický test |
| Didaktický test |
| Analýza výkonů studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
Longman Dictionary of Contemporary English Online.
-
Latham-Koenig, C. a Oxenden, C. English File. Intermediate Plus. Student´s Book, Fourth Edition. Oxford, 2020.
-
Murphy, R. English Grammar in Use, Fourth edition.
|