Vyučující
|
-
Kalenda Jan, doc. Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Doktorand vede závěrečné práce studentů bakalářských studijních oborů, které tematicky korespondují s jeho odborným zaměřením.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Individuální práce studentů
- Příprava na zápočet
- 150 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Student disponuje znalostmi metodologie kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Zná zásady pro vypracování kvalifikačních prací. |
Student disponuje znalostmi metodologie kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Zná zásady pro vypracování kvalifikačních prací. |
Výsledky učení |
---|
Zná obsah studijního a zkušebního řádu UTB Zná postupy vedení absolventských prací bakalářského stupně Orientuje citačních normách ISO a APA Má přehled o základních metodách pedagogického výzkumu Orientuje se v tématech vhodných pro absolventské práce bakalářského stupně |
Zná obsah studijního a zkušebního řádu UTB Zná postupy vedení absolventských prací bakalářského stupně Orientuje citačních normách ISO a APA Má přehled o základních metodách pedagogického výzkumu Orientuje se v tématech vhodných pro absolventské práce bakalářského stupně |
Is familiar with the content of the study and examination regulations at UTB (University of Tomáš Baťa). Knows the procedures for supervising bachelor's degree theses. Is familiar with citation standards such as ISO and APA. Has an overview of basic methods in educational research. Is aware of topics suitable for bachelor's degree theses. |
Is familiar with the content of the study and examination regulations at UTB (University of Tomáš Baťa). Knows the procedures for supervising bachelor's degree theses. Is familiar with citation standards such as ISO and APA. Has an overview of basic methods in educational research. Is aware of topics suitable for bachelor's degree theses. |
Odborné dovednosti |
---|
aktivně komunikuje s diplomanty dává konstruktivní zpětnou vazbu podporuje diplomanty používá moderní prostředky komunikace na dálku pro vedení prací hodnotí silné stránky kvalifikační práce a upozorňuje na její deficity |
aktivně komunikuje s diplomanty dává konstruktivní zpětnou vazbu podporuje diplomanty používá moderní prostředky komunikace na dálku pro vedení prací hodnotí silné stránky kvalifikační práce a upozorňuje na její deficity |
Actively communicates with their supervisees. Provides constructive feedback. Supports their supervisees. Uses modern remote communication tools for supervising theses. Evaluates the strengths of the qualification work and point out its deficiencies |
Actively communicates with their supervisees. Provides constructive feedback. Supports their supervisees. Uses modern remote communication tools for supervising theses. Evaluates the strengths of the qualification work and point out its deficiencies |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Hodnotící metody |
---|
Analýza jiné písem. práce studenta (kazuistika, deník, plán ...) |
Analýza jiné písem. práce studenta (kazuistika, deník, plán ...) |
Doporučená literatura
|
-
Eco, Umberto. Jak napsat diplomovou práci. Olomouc : Votobia, 1997. ISBN 8071981737.
|