Předmět: Anglický jazyk IV

» Seznam fakult » FHS » CJV
Název předmětu Anglický jazyk IV
Kód předmětu CJV/UP4A4
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Angličtina
Statut předmětu Povinný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Lengálová Anežka, doc. Ing. Ph.D.
  • Pečivová Veronika, Mgr. Ph.D.
  • Máčalová Jana, Mgr.
Obsah předmětu
Tvorba různých druhů otázek. Předpřítomný čas prostý a průběhový. Konverzace v různých kulturách. Komunikace v psané formě. Předložkové slovesné vazby. Problémy při telefonování. Neformální email. Předminulý čas. Cestování a dobrodružství. Psaní stížnosti emailem. Budoucí časy. Učení se, myšlení a vědomosti. Čtení textu pomocí techniky - skimming. Trpný rod, kauzativní have a get.

Studijní aktivity a metody výuky
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování, Týmová práce
  • Domácí příprava na výuku - 30 hodin za semestr
  • Příprava na zápočet - 32 hodin za semestr
  • Účast na výuce - 28 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Úspěšné absolvování předmětu Anglický jazyk I (UP3A3). Předmět je určen pro absolventy středních škol, kde angličtina byla jejich prvním či druhým cizím jazykem, tzn. min. délka studia 4 roky.
Úspěšné absolvování předmětu Anglický jazyk I (UP3A3). Předmět je určen pro absolventy středních škol, kde angličtina byla jejich prvním či druhým cizím jazykem, tzn. min. délka studia 4 roky.
Výsledky učení
tvorby různých druhů otázek
tvorby různých druhů otázek
předpřítomných a předminulých časů
předpřítomných a předminulých časů
budoucích časů
budoucích časů
trpného rodu
trpného rodu
znalost slovní zásoby probíraných témat
znalost slovní zásoby probíraných témat
Odborné dovednosti
používat získané jazykové kompetence v každodenních situacích
používat získané jazykové kompetence v každodenních situacích
ovládat jazykové zákonitost
ovládat jazykové zákonitost
pracovat s autentickými materiály dané úrovně
pracovat s autentickými materiály dané úrovně
adekvátně reagovat na autentické materiály
adekvátně reagovat na autentické materiály
analyzovat situaci a vybrat potřebné jazykové prostředky
analyzovat situaci a vybrat potřebné jazykové prostředky
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Týmová práce
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Přednášení
Přednášení
Týmová práce
Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
Praktické procvičování
Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
Praktické procvičování
Hodnotící metody
Rozbor jazykového projevu studenta
Známkou
Známkou
Rozbor jazykového projevu studenta
Analýza výkonů studenta
Analýza výkonů studenta
Písemná zkouška
Písemná zkouška
Doporučená literatura
  • Flower, J. Phrasal Verb Organizer with Mini-Dictionary. Hove: Language Teaching Publications..
  • Mann, M. Destination B1 Grammar & Vocabulary with Answer Key. MacMillan.. 2007.
  • Murphy, R. English Grammar in Use 4th Edition. Cambridge: Cambridge university press. Cambridge University Press.
  • Roberts, R. & Krantz, C. Navigate B2 Upper Intermediate Coursebook with video. Oxford University Press, 2016.
  • Roberts, R. & Krantz, C. Navigate B2 Upper-Intermediate Workbook with Key. Oxford University Press, 2016.
  • Sparling, Don. English or Czenglish? Jak se vyhnout čechismům v angličtině. 2. vyd. Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1990.
  • Wyatt, R. Check Your English Vocabulary For FCE+. London: Bloomsbury, 2004.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr