Vyučující
|
-
Skořepová Tereza, Mgr.
-
Martinak Alena, Mgr.
-
Pečivová Veronika, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Přídavná jména a příslovce. Minulé a současné zvyky. Synonyma a antonyma. Slovosled přídavných jmen. Podmínková souvětí. Psaní eseje s vyjádřením názoru. Rodina a vztahy. Nereálné situace, použití wish a if only Životní události a rozhodnutí. Psaní životopisu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Analýza textu, E-learning
- Domácí příprava na výuku
- 40 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 15 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 35 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Úspěšné absolvování předmětu Anglický jazyk V (UK5A5). Předmět vyžaduje minimální úroveň jazyka B1, dle Společného Evropského Referenčního Rámce pro jazyky. Studenti navazují na jazykové dovednosti získané v rámci předchozího studia jazyka obecného. Výuka probíhá formou cvičení. |
Úspěšné absolvování předmětu Anglický jazyk V (UK5A5). Předmět vyžaduje minimální úroveň jazyka B1, dle Společného Evropského Referenčního Rámce pro jazyky. Studenti navazují na jazykové dovednosti získané v rámci předchozího studia jazyka obecného. Výuka probíhá formou cvičení. |
Výsledky učení |
---|
podmínkových souvětí |
podmínkových souvětí |
přídavných jmen a příslovcí |
přídavných jmen a příslovcí |
slovosledu přídavných jmen |
slovosledu přídavných jmen |
minulých a současných zvyků |
minulých a současných zvyků |
znalost slovní zásoby probíraných témat |
znalost slovní zásoby probíraných témat |
Odborné dovednosti |
---|
používat získané jazykové kompetence v každodenních situacích |
používat získané jazykové kompetence v každodenních situacích |
ovládat jazykové zákonitost |
ovládat jazykové zákonitost |
pracovat s autentickými materiály dané úrovně |
pracovat s autentickými materiály dané úrovně |
adekvátně reagovat na autentické materiály |
adekvátně reagovat na autentické materiály |
analyzovat situaci a vybrat potřebné jazykové prostředky |
analyzovat situaci a vybrat potřebné jazykové prostředky |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Analýza textu |
Analýza textu |
E-learning |
E-learning |
Hodnotící metody |
---|
Rozbor jazykového projevu studenta |
Písemná zkouška |
Analýza edukačního materiálu |
Analýza edukačního materiálu |
Písemná zkouška |
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Známkou |
Známkou |
Ústní zkouška |
Ústní zkouška |
Rozbor jazykového projevu studenta |
Doporučená literatura
|
-
Flower, J. Phrasal Verb Organizer with Mini-Dictionary. Hove: Language Teaching Publications..
-
Mann, M. Destination B1 Grammar & Vocabulary with Answer Key. MacMillan.. 2007.
-
Murphy, R. English Grammar in Use 4th Edition. Cambridge: Cambridge university press. Cambridge University Press.
-
Pečivová, V. English Language IV. Distanční studijní opora. Zlín: UTB ve Zlíně, 2018.
-
Roberts, R. & Krantz, C. Navigate B2 Upper Intermediate Coursebook with video. Oxford University Press, 2016.
-
Roberts, R. & Krantz, C. Navigate B2 Upper-Intermediate Workbook with Key. Oxford University Press, 2016.
-
Sparling, Don. English or Czenglish? Jak se vyhnout čechismům v angličtině. 2. vyd. Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1990.
-
Wyatt, R. Check Your English Vocabulary For FCE+. London: Bloomsbury, 2004.
|