Předmět: Anglický jazyk IV

» Seznam fakult » FHS » CJV
Název předmětu Anglický jazyk IV
Kód předmětu CJV/UK4A4
Organizační forma výuky Cvičení + E-learning
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Angličtina
Statut předmětu Povinný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Krumpolcová Marcela, Mgr. DiS.
  • Pečivová Veronika, Mgr. Ph.D.
Obsah předmětu
Tvorba různých druhů otázek. Předpřítomný čas prostý a průběhový. Konverzace v různých kulturách. Komunikace v psané formě. Předložkové slovesné vazby. Problémy při telefonování. Neformální email. Předminulý čas. Cestování a dobrodružství. Psaní stížnosti emailem. Budoucí časy. Učení se, myšlení a vědomosti. Čtení textu pomocí techniky - skimming. Trpný rod, kauzativní have a get.

Studijní aktivity a metody výuky
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Analýza textu, E-learning
  • Domácí příprava na výuku - 40 hodin za semestr
  • Účast na výuce - 15 hodin za semestr
  • Příprava na zápočet - 35 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Úspěšné absolvování předmětu Anglický jazyk III (UK3A3). Předmět vyžaduje minimální úroveň jazyka B1, dle Společného Evropského Referenčního Rámce pro jazyky. Studenti navazují na jazykové dovednosti získané v rámci předchozího studia jazyka obecného. Výuka probíhá formou cvičení.
Úspěšné absolvování předmětu Anglický jazyk III (UK3A3). Předmět vyžaduje minimální úroveň jazyka B1, dle Společného Evropského Referenčního Rámce pro jazyky. Studenti navazují na jazykové dovednosti získané v rámci předchozího studia jazyka obecného. Výuka probíhá formou cvičení.
Výsledky učení
tvorby různých druhů otázek
tvorby různých druhů otázek
předpřítomných a předminulých časů
předpřítomných a předminulých časů
budoucích časů
budoucích časů
trpného rodu
trpného rodu
slovní zásoby probíraných témat
slovní zásoby probíraných témat
Odborné dovednosti
používat získané jazykové kompetence v každodenních situacích
používat získané jazykové kompetence v každodenních situacích
ovládat jazykové zákonitost
ovládat jazykové zákonitost
pracovat s autentickými materiály dané úrovně
pracovat s autentickými materiály dané úrovně
adekvátně reagovat na autentické materiály
adekvátně reagovat na autentické materiály
analyzovat situaci a vybrat potřebné jazykové prostředky
analyzovat situaci a vybrat potřebné jazykové prostředky
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Analýza textu
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
E-learning
E-learning
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
Analýza textu
Hodnotící metody
Známkou
Známkou
Analýza výkonů studenta
Analýza výkonů studenta
Písemná zkouška
Písemná zkouška
Rozbor jazykového projevu studenta
Rozbor jazykového projevu studenta
Doporučená literatura
  • Flower, J. Phrasal Verb Organizer with Mini-Dictionary. Hove: Language Teaching Publications..
  • Mann, M. Destination B1 Grammar & Vocabulary with Answer Key. MacMillan.. 2007.
  • Murphy, R. English Grammar in Use 4th Edition. Cambridge: Cambridge university press. Cambridge University Press.
  • Pečivová, V. English Language IV. Distanční studijní opora. Zlín: UTB ve Zlíně, 2018.
  • Roberts, R. & Krantz, C. Navigate B2 Upper Intermediate Coursebook with video. Oxford University Press, 2016.
  • Roberts, R. & Krantz, C. Navigate B2 Upper-Intermediate Workbook with Key. Oxford University Press, 2016.
  • Sparling, Don. English or Czenglish? Jak se vyhnout čechismům v angličtině. 2. vyd. Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1990.
  • Wyatt, R. Check Your English Vocabulary For FCE+. London: Bloomsbury, 2004.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr