Vyučující
|
-
Krumpolcová Marcela, Mgr. DiS.
-
Pečivová Veronika, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Tvorba různých druhů otázek. Předpřítomný čas prostý a průběhový. Konverzace v různých kulturách. Komunikace v psané formě. Předložkové slovesné vazby. Problémy při telefonování. Neformální email. Předminulý čas. Cestování a dobrodružství. Psaní stížnosti emailem. Budoucí časy. Učení se, myšlení a vědomosti. Čtení textu pomocí techniky - skimming. Trpný rod, kauzativní have a get.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Analýza textu, E-learning
- Domácí příprava na výuku
- 40 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 15 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 35 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Úspěšné absolvování předmětu Anglický jazyk III (UK3A3). Předmět vyžaduje minimální úroveň jazyka B1, dle Společného Evropského Referenčního Rámce pro jazyky. Studenti navazují na jazykové dovednosti získané v rámci předchozího studia jazyka obecného. Výuka probíhá formou cvičení. |
Úspěšné absolvování předmětu Anglický jazyk III (UK3A3). Předmět vyžaduje minimální úroveň jazyka B1, dle Společného Evropského Referenčního Rámce pro jazyky. Studenti navazují na jazykové dovednosti získané v rámci předchozího studia jazyka obecného. Výuka probíhá formou cvičení. |
Výsledky učení |
---|
tvorby různých druhů otázek |
tvorby různých druhů otázek |
předpřítomných a předminulých časů |
předpřítomných a předminulých časů |
budoucích časů |
budoucích časů |
trpného rodu |
trpného rodu |
slovní zásoby probíraných témat |
slovní zásoby probíraných témat |
Odborné dovednosti |
---|
používat získané jazykové kompetence v každodenních situacích |
používat získané jazykové kompetence v každodenních situacích |
ovládat jazykové zákonitost |
ovládat jazykové zákonitost |
pracovat s autentickými materiály dané úrovně |
pracovat s autentickými materiály dané úrovně |
adekvátně reagovat na autentické materiály |
adekvátně reagovat na autentické materiály |
analyzovat situaci a vybrat potřebné jazykové prostředky |
analyzovat situaci a vybrat potřebné jazykové prostředky |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Analýza textu |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
E-learning |
E-learning |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Analýza textu |
Hodnotící metody |
---|
Známkou |
Známkou |
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Písemná zkouška |
Písemná zkouška |
Rozbor jazykového projevu studenta |
Rozbor jazykového projevu studenta |
Doporučená literatura
|
-
Flower, J. Phrasal Verb Organizer with Mini-Dictionary. Hove: Language Teaching Publications..
-
Mann, M. Destination B1 Grammar & Vocabulary with Answer Key. MacMillan.. 2007.
-
Murphy, R. English Grammar in Use 4th Edition. Cambridge: Cambridge university press. Cambridge University Press.
-
Pečivová, V. English Language IV. Distanční studijní opora. Zlín: UTB ve Zlíně, 2018.
-
Roberts, R. & Krantz, C. Navigate B2 Upper Intermediate Coursebook with video. Oxford University Press, 2016.
-
Roberts, R. & Krantz, C. Navigate B2 Upper-Intermediate Workbook with Key. Oxford University Press, 2016.
-
Sparling, Don. English or Czenglish? Jak se vyhnout čechismům v angličtině. 2. vyd. Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1990.
-
Wyatt, R. Check Your English Vocabulary For FCE+. London: Bloomsbury, 2004.
|