Vyučující
|
-
Krumpolcová Marcela, Mgr. DiS.
-
Pečivová Veronika, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Popis vzhledu a srovnávání. Použití frázových sloves. Formulace stížnosti. Trpný rod. Použití členů a/an, the Fráze se slovesy take a have. Popis změn a rozdílů. Doporučení. Nereálné situace v minulosti - should/shouldn't have. Chování lidí v sociálních médiích, reklama. Modální slovesa. Rozhodování a omluva. Použití nepřímé řeči a nepřímých otázek. Souhlas a nesouhlas, výhody a nevýhody.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Analýza textu, E-learning
- Domácí příprava na výuku
- 40 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 15 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 35 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Úspěšné absolvování předmětu Anglický jazyk II (UK2A2). Předmět vyžaduje minimální úroveň jazyka B1, dle Společného Evropského Referenčního Rámce pro jazyky. Studenti navazují na jazykové dovednosti získané v rámci předchozího studia jazyka obecného. Výuka probíhá formou cvičení. |
Úspěšné absolvování předmětu Anglický jazyk II (UK2A2). Předmět vyžaduje minimální úroveň jazyka B1, dle Společného Evropského Referenčního Rámce pro jazyky. Studenti navazují na jazykové dovednosti získané v rámci předchozího studia jazyka obecného. Výuka probíhá formou cvičení. |
Výsledky učení |
---|
frázových sloves |
frázových sloves |
trpného rodu |
trpného rodu |
modálních sloves |
modálních sloves |
nepřímé řeči a nepřímých otázek |
nepřímé řeči a nepřímých otázek |
znalost slovní zásoby probíraných témat |
znalost slovní zásoby probíraných témat |
Odborné dovednosti |
---|
používat získané jazykové kompetence v každodenních situacích |
používat získané jazykové kompetence v každodenních situacích |
ovládat jazykové zákonitosti |
ovládat jazykové zákonitosti |
pracovat s autentickými materiály dané úrovně |
pracovat s autentickými materiály dané úrovně |
adekvátně reagovat na autentické materiály |
adekvátně reagovat na autentické materiály |
analyzovat situaci a vybrat potřebné jazykové prostředky |
analyzovat situaci a vybrat potřebné jazykové prostředky |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
E-learning |
E-learning |
Analýza textu |
Analýza textu |
Hodnotící metody |
---|
Známkou |
Známkou |
Rozbor jazykového projevu studenta |
Rozbor jazykového projevu studenta |
Písemná zkouška |
Písemná zkouška |
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Doporučená literatura
|
-
Alden, E. Navigate B1+ Intermediate Workbook with Key. Oxford: Oxford University press..
-
Flower, J. Phrasal Verb Organizer with Mini-Dictionary. Hove: Language Teaching Publications..
-
Lengálová, A. Podpora prezentace vlastní práce a didaktických strategií v cizím jazyce. ANG Distanční studijní opora. Zlín: UTB ve Zlíně, 2015.
-
Mann, M. Destination B1 Grammar & Vocabulary with Answer Key. MacMillan.. 2007.
-
Murphy, R. English Grammar in Use 4th Edition. Cambridge: Cambridge university press. Cambridge University Press.
-
Roberts, R. Navigate B1+ Intermediate Coursebook with video. Oxford: Oxford University press..
-
Sparling, Don. English or Czenglish? Jak se vyhnout čechismům v angličtině. 2. vyd. Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1990.
-
Wyatt, R. Check Your English Vocabulary For FCE+. London: Bloomsbury, 2004.
|