Předmět: Anglický jazyk II

» Seznam fakult » FHS » CJV
Název předmětu Anglický jazyk II
Kód předmětu CJV/UK2A2
Organizační forma výuky Cvičení + E-learning
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Angličtina
Statut předmětu Povinný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Máčalová Jana, Mgr.
  • Pečivová Veronika, Mgr. Ph.D.
  • Krumpolcová Marcela, Mgr. DiS.
Obsah předmětu
Předpřítomné časy a minulý čas prostý. Slovesný tvar -ing a slovesa bez to. Silná přídavná jména. Vztažné věty. Přípony přídavných jmen. Složená podstatná jména. Psaní pracovního emailu. Formulace otázek. Vazby used to a would. Podmínkové věty. Pracovní podmínky. Charakter a chování. Předpony. Psaní poznámek.

Studijní aktivity a metody výuky
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Analýza textu, E-learning
  • Domácí příprava na výuku - 40 hodin za semestr
  • Účast na výuce - 15 hodin za semestr
  • Příprava na zápočet - 35 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Úspěšné absolvování předmětu Anglický jazyk I (UK1A1). Předmět vyžaduje minimální úroveň jazyka B1, dle Společného Evropského Referenčního Rámce pro jazyky. Studenti navazují na jazykové dovednosti získané v rámci předchozího studia jazyka obecného. Výuka probíhá formou cvičení.
Úspěšné absolvování předmětu Anglický jazyk I (UK1A1). Předmět vyžaduje minimální úroveň jazyka B1, dle Společného Evropského Referenčního Rámce pro jazyky. Studenti navazují na jazykové dovednosti získané v rámci předchozího studia jazyka obecného. Výuka probíhá formou cvičení.
Výsledky učení
předpřítomného času prostého a minulého času prostého
předpřítomného času prostého a minulého času prostého
slovesných tvarů -ing a sloves bez to
slovesných tvarů -ing a sloves bez to
vztažných vět
vztažných vět
podmínkových vět
podmínkových vět
formulace otázek
formulace otázek
slovní zásoby probíraných témat
slovní zásoby probíraných témat
Odborné dovednosti
používat získané jazykové kompetence v každodenních situacích
používat získané jazykové kompetence v každodenních situacích
ovládat jazykové zákonitosti
ovládat jazykové zákonitosti
pracovat s autentickými materiály dané úrovně
pracovat s autentickými materiály dané úrovně
adekvátně reagovat na autentické materiály
adekvátně reagovat na autentické materiály
analyzovat situaci a vybrat potřebné jazykové prostředky
analyzovat situaci a vybrat potřebné jazykové prostředky
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Analýza textu
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
E-learning
E-learning
Analýza textu
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
Hodnotící metody
Rozbor jazykového projevu studenta
Známkou
Známkou
Rozbor jazykového projevu studenta
Písemná zkouška
Písemná zkouška
Analýza výkonů studenta
Analýza výkonů studenta
Doporučená literatura
  • Alden, E. Navigate B1+ Intermediate Workbook with Key. Oxford: Oxford University press..
  • ČECHOVÁ, H. English language for pre-school teachers - studijní opora. Zlín, 2013.
  • Flower, J. Phrasal Verb Organizer with Mini-Dictionary. Hove: Language Teaching Publications..
  • Mann, M. Destination B1 Grammar & Vocabulary with Answer Key. MacMillan..
  • Murphy, R. English Grammar in Use 4th Edition. Cambridge: Cambridge university press. Cambridge University Press.
  • Roberts, R. Navigate B1+ Intermediate Coursebook with video. Oxford: Oxford University press..
  • Sparling, Don. English or Czenglish? Jak se vyhnout čechismům v angličtině. 2. vyd. Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1990.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr