Vyučující
|
-
Vidomusová Hana, Mgr.
-
Orsavová Jana, Mgr. Ph.D.
-
Ščotka David, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
1. Členy 2. Determiners, quantifiers 3. Modální slovesa v přítomnosti 4. Modální slovesa dedukce v minulosti 5. Porozumění použití předpon 6. Slovní zásoba pro souhlas a nesouhlas 7. Slovesa a předložky 8. Vztažné věty 9. Participle clauses 10. Popis osoby 11. Přídavná jména, jejich správné pořadí a předložkové vazby 12. Příslovce a jejich užití 13. Přítomné a minulé zvyky 14. Synonyma a antonyma
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Týmová práce, Individuální práce studentů, Práce studentů ve dvojicích, Řešení situačních problematik - učení se v situacích, E-learning
- Domácí příprava na výuku
- 32 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpokladem je znalost angličtiny na úrovni B1+ až B2 podle Společného evropského rámce pro jazyk a splnění předmětů TP2AA, TP3AA a TP4AA. |
Předpokladem je znalost angličtiny na úrovni B1+ až B2 podle Společného evropského rámce pro jazyk a splnění předmětů TP2AA, TP3AA a TP4AA. |
Výsledky učení |
---|
pravidel anglické větné skladby, vztažných vět, příčestí |
pravidel anglické větné skladby, vztažných vět, příčestí |
všech gramatických časů a jejich použití, popis nereálných situací a přání |
všech gramatických časů a jejich použití, popis nereálných situací a přání |
slovní zásoby vybraných témat, vybraných idiomů |
slovní zásoby vybraných témat, vybraných idiomů |
modálních sloves v přítomných i minulých časech, nepřímé řeči, uvozujících sloves |
modálních sloves v přítomných i minulých časech, nepřímé řeči, uvozujících sloves |
tvorba a odvozování slov, předpony a přípony, použití stálých slovních spojení a předložkových vazeb |
tvorba a odvozování slov, předpony a přípony, použití stálých slovních spojení a předložkových vazeb |
Odborné dovednosti |
---|
rozumět delším promluvám a přednáškám, včetně odborných ve vlastním oboru, většině filmů ve spisovném jazyce |
rozumět delším promluvám a přednáškám, včetně odborných ve vlastním oboru, většině filmů ve spisovném jazyce |
rozumět textům a zprávám zabývajícím se současnými problémy |
rozumět textům a zprávám zabývajícím se současnými problémy |
vést plynule a spontánně běžný rozhovor i s rodilým mluvčím, aktivně se zapojit do diskuze |
vést plynule a spontánně běžný rozhovor i s rodilým mluvčím, aktivně se zapojit do diskuze |
vyjadřovat se detailně k široké škále témat |
vyjadřovat se detailně k široké škále témat |
napsat srozumitelné podrobné texty na širokou škálu témat, předat informace, obhajovat názor |
napsat srozumitelné podrobné texty na širokou škálu témat, předat informace, obhajovat názor |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Individuální práce studentů |
Týmová práce |
Individuální práce studentů |
Týmová práce |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Práce studentů ve dvojicích |
Práce studentů ve dvojicích |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
E-learning |
E-learning |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Hodnotící metody |
---|
Systematické pozorování studenta |
Systematické pozorování studenta |
Rozbor jazykového projevu studenta |
Rozbor jazykového projevu studenta |
Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část) |
Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část) |
Doporučená literatura
|
-
vlastní e-learningové materiály. .
-
Caroline Krantz and Rachael Roberts. Navigate Coursebook with video and Oxford Online Skills Upper-intermediate B2. Oxford University Press, 2015. ISBN 978-0-19-456675-9.
-
Raymond Murphy. English Grammar in Use 5th edition. Cambridge University Press. 2019.
|