Vyučující
|
-
Kadlečíková Jitka, Mgr.
-
Orsavová Jana, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
1. Pravděpodobnost 2. Spekulace 3. Vlastnosti materiálů 4. Věty s příčestím 5. Věty s příčestím v akademických textech 6. Frázová slovesa 7. Spekulace a porovnávání 8. Použití will 9. Idiomatické fráze s will 10. Přízvuk s will a would 11. Slovesa pro nepřímou řeč 12. Jazyk pro popis výzkumu 13. Jazyk pro popis výsledků 14. Přízvuk v příbuzných slovech
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Týmová práce, Individuální práce studentů, Práce studentů ve dvojicích, Řešení situačních problematik - učení se v situacích, E-learning
- Domácí příprava na výuku
- 51 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 9 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpokladem je znalost angličtiny na úrovni B1 - B1+ podle Společného evropského rámce pro jazyk a splnění předmětů TK2AB, TK3AB a TK4AB. |
Předpokladem je znalost angličtiny na úrovni B1 - B1+ podle Společného evropského rámce pro jazyk a splnění předmětů TK2AB, TK3AB a TK4AB. |
Výsledky učení |
---|
pravidel anglické větné skladby, příčestí, parafrázování |
pravidel anglické větné skladby, příčestí, parafrázování |
všech gramatických časů a jejich použití, popis nereálných situací a hypotézy |
všech gramatických časů a jejich použití, popis nereálných situací a hypotézy |
slovní zásoby vybraných témat, frází s podstatnými jmény, stálých slovních spojení |
slovní zásoby vybraných témat, frází s podstatnými jmény, stálých slovních spojení |
kauzativního have a get, uvozujících sloves |
kauzativního have a get, uvozujících sloves |
tvorba a odvozování slov, předpony a přípony, aplikace vybraných idiomů |
tvorba a odvozování slov, předpony a přípony, aplikace vybraných idiomů |
Odborné dovednosti |
---|
rozumět delším promluvám, i když nemají jasnou stavbu, bez námahy rozumět fimům a programům |
rozumět delším promluvám, i když nemají jasnou stavbu, bez námahy rozumět fimům a programům |
rozumět náročným textům a zprávám a identifikovat význam |
rozumět náročným textům a zprávám a identifikovat význam |
pohotově a efektivně používat jazyk jak pro osobní, tak profesní a akademické účely |
pohotově a efektivně používat jazyk jak pro osobní, tak profesní a akademické účely |
vyjadřovat se detailně k široké škále témat |
vyjadřovat se detailně k široké škále témat |
vytvořit jasný, dobře strukturovaný a podrobný text o složitých tématech, který dokazuje kontrolované používání konektorů a jiných pokročilých jazykových nástrojů |
vytvořit jasný, dobře strukturovaný a podrobný text o složitých tématech, který dokazuje kontrolované používání konektorů a jiných pokročilých jazykových nástrojů |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Týmová práce |
Práce studentů ve dvojicích |
Práce studentů ve dvojicích |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
E-learning |
E-learning |
Týmová práce |
Hodnotící metody |
---|
Systematické pozorování studenta |
Rozbor jazykového projevu studenta |
Systematické pozorování studenta |
Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část) |
Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část) |
Rozbor jazykového projevu studenta |
Doporučená literatura
|
-
vlastní e-learningové materiály. .
-
Mark Bartram and Kate Pickering. Navigate Coursebook with video and Oxford Online Skills Advanced C1. 2016. ISBN 978-0-19-456688-9.
-
Martin Hewings. Advanced Grammar in Use (4th edition). ISBN 0521498685.
|