Vyučující
|
-
Vidomusová Hana, Mgr.
-
Orsavová Jana, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
1. Srovnávání 2. Zaokrouhlování, aproximace 3. Komentování dat 4. Předpřítomné časy 5. Minulé časy 6. Budoucí časy 7. Předminulý čas 8. Funkční fráze 9. Vztažné věty 10. Trpný rod 11. Využití trpného rodu v popisu děje, nanotechnologie, bionika 12. Nanotechnologie, bionika 13. Praktická slovní zásoba 14. Popis grafů a trendů
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Individuální práce studentů, Řešení situačních problematik - učení se v situacích, E-learning
- Domácí příprava na výuku
- 51 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 9 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpokladem je znalost angličtiny na úrovni B1 - B1+ podle Společného evropského rámce pro jazyk a splnění předmětů TK2AB a TK3AB. |
Předpokladem je znalost angličtiny na úrovni B1 - B1+ podle Společného evropského rámce pro jazyk a splnění předmětů TK2AB a TK3AB. |
Výsledky učení |
---|
pravidel anglické větné skladby, příčestí, parafrázování |
pravidel anglické větné skladby, příčestí, parafrázování |
slovní zásoby vybraných témat, frází s podstatnými jmény, stálých slovních spojení |
slovní zásoby vybraných témat, frází s podstatnými jmény, stálých slovních spojení |
všech gramatických časů a jejich použití, popis nereálných situací a hypotézy |
všech gramatických časů a jejich použití, popis nereálných situací a hypotézy |
tvorby a odvozování slov, předpon a přípon, použití vybraných idiomů |
tvorby a odvozování slov, předpon a přípon, použití vybraných idiomů |
vztažných vět |
vztažných vět |
Odborné dovednosti |
---|
rozumět delším promluvám, i když nemají jasnou stavbu, bez námahy rozumět fimům a programům |
rozumět delším promluvám, i když nemají jasnou stavbu, bez námahy rozumět fimům a programům |
rozumět náročným textům a zprávám a identifikovat význam |
rozumět náročným textům a zprávám a identifikovat význam |
pohotově a efektivně používat jazyk jak pro osobní, tak profesní a akademické účely |
pohotově a efektivně používat jazyk jak pro osobní, tak profesní a akademické účely |
vyjadřovat se detailně k široké škále témat |
vyjadřovat se detailně k široké škále témat |
vytvořit jasný, dobře strukturovaný a podrobný text o složitých tématech, který dokazuje kontrolované používání konektorů a jiných pokročilých jazykových nástrojů |
vytvořit jasný, dobře strukturovaný a podrobný text o složitých tématech, který dokazuje kontrolované používání konektorů a jiných pokročilých jazykových nástrojů |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
E-learning |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
E-learning |
Hodnotící metody |
---|
Písemná zkouška |
Systematické pozorování studenta |
Systematické pozorování studenta |
Rozbor jazykového projevu studenta |
Rozbor jazykového projevu studenta |
Písemná zkouška |
Doporučená literatura
|
-
vlastní e-learningové materiály. .
-
Mark Bartram and Kate Pickering. Navigate Coursebook with video and Oxford Online Skills Advanced C1. 2016. ISBN 978-0-19-456688-9.
-
Martin Hewings. Advanced Grammar in Use (4th edition). ISBN 0521498685.
|