Předmět: Angličtina IIIb

» Seznam fakult » FHS » CJV
Název předmětu Angličtina IIIb
Kód předmětu CJV/TK4AB
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Angličtina
Statut předmětu Povinně-volitelný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Vidomusová Hana, Mgr.
  • Orsavová Jana, Mgr. Ph.D.
Obsah předmětu
1. Srovnávání 2. Zaokrouhlování, aproximace 3. Komentování dat 4. Předpřítomné časy 5. Minulé časy 6. Budoucí časy 7. Předminulý čas 8. Funkční fráze 9. Vztažné věty 10. Trpný rod 11. Využití trpného rodu v popisu děje, nanotechnologie, bionika 12. Nanotechnologie, bionika 13. Praktická slovní zásoba 14. Popis grafů a trendů

Studijní aktivity a metody výuky
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Individuální práce studentů, Řešení situačních problematik - učení se v situacích, E-learning
  • Domácí příprava na výuku - 51 hodin za semestr
  • Účast na výuce - 9 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpokladem je znalost angličtiny na úrovni B1 - B1+ podle Společného evropského rámce pro jazyk a splnění předmětů TK2AB a TK3AB.
Předpokladem je znalost angličtiny na úrovni B1 - B1+ podle Společného evropského rámce pro jazyk a splnění předmětů TK2AB a TK3AB.
Výsledky učení
pravidel anglické větné skladby, příčestí, parafrázování
pravidel anglické větné skladby, příčestí, parafrázování
slovní zásoby vybraných témat, frází s podstatnými jmény, stálých slovních spojení
slovní zásoby vybraných témat, frází s podstatnými jmény, stálých slovních spojení
všech gramatických časů a jejich použití, popis nereálných situací a hypotézy
všech gramatických časů a jejich použití, popis nereálných situací a hypotézy
tvorby a odvozování slov, předpon a přípon, použití vybraných idiomů
tvorby a odvozování slov, předpon a přípon, použití vybraných idiomů
vztažných vět
vztažných vět
Odborné dovednosti
rozumět delším promluvám, i když nemají jasnou stavbu, bez námahy rozumět fimům a programům
rozumět delším promluvám, i když nemají jasnou stavbu, bez námahy rozumět fimům a programům
rozumět náročným textům a zprávám a identifikovat význam
rozumět náročným textům a zprávám a identifikovat význam
pohotově a efektivně používat jazyk jak pro osobní, tak profesní a akademické účely
pohotově a efektivně používat jazyk jak pro osobní, tak profesní a akademické účely
vyjadřovat se detailně k široké škále témat
vyjadřovat se detailně k široké škále témat
vytvořit jasný, dobře strukturovaný a podrobný text o složitých tématech, který dokazuje kontrolované používání konektorů a jiných pokročilých jazykových nástrojů
vytvořit jasný, dobře strukturovaný a podrobný text o složitých tématech, který dokazuje kontrolované používání konektorů a jiných pokročilých jazykových nástrojů
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
E-learning
Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
Individuální práce studentů
Individuální práce studentů
E-learning
Hodnotící metody
Písemná zkouška
Systematické pozorování studenta
Systematické pozorování studenta
Rozbor jazykového projevu studenta
Rozbor jazykového projevu studenta
Písemná zkouška
Doporučená literatura
  • vlastní e-learningové materiály. .
  • Mark Bartram and Kate Pickering. Navigate Coursebook with video and Oxford Online Skills Advanced C1. 2016. ISBN 978-0-19-456688-9.
  • Martin Hewings. Advanced Grammar in Use (4th edition). ISBN 0521498685.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr