Vyučující
|
-
Orsavová Jana, Mgr. Ph.D.
-
Vidomusová Hana, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
1. Druhý stupeňe srovnávání - comparatives 2. Třetí stupeň srovnávání - superlatives 3. Popis vzhledu 4. Změna přízvuku 5. Popis malby 6. Dedukce a použití modálních sloves 7. spekulace a použití modálních sloves 8. Podnikání - slovní zásoba 9. Podnikání - běžné fráze 10. Trpný rod - tvorba 11. Trpný rod - správná výslovnost 12. Trpný rod a jeho použití v akademických textech 13. Sporty 14. Použití členů (a, an, the, no article)
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Praktické procvičování, Týmová práce, Individuální práce studentů, Práce studentů ve dvojicích, E-learning
- Účast na výuce
- 9 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 31 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 20 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpokladem je znalost angličtiny na úrovni B1 - B1+ podle Společného evropského rámce pro jazyk a splnění předmětu TK2AA. |
Předpokladem je znalost angličtiny na úrovni B1 - B1+ podle Společného evropského rámce pro jazyk a splnění předmětu TK2AA. |
Výsledky učení |
---|
pravidel anglické větné skladby, nepřímé řeči, otázek |
pravidel anglické větné skladby, nepřímé řeči, otázek |
základních gramatických časů a jejich použití, popis minulých zvyků - used to a would |
základních gramatických časů a jejich použití, popis minulých zvyků - used to a would |
slovní zásoby vybraných témat, frázových sloves |
slovní zásoby vybraných témat, frázových sloves |
modálních sloves, trpných rodů, nereálných podmínkových vět |
modálních sloves, trpných rodů, nereálných podmínkových vět |
použití členů, vazebných předložek |
použití členů, vazebných předložek |
Odborné dovednosti |
---|
rozumět hlavním myšlenkám o známých tématech vyslovených spisovným jazykem, rozhlasových i televizních programů |
rozumět hlavním myšlenkám o známých tématech vyslovených spisovným jazykem, rozhlasových i televizních programů |
rozumět textům, které se vztahují k běžným tématům každodenního života nebo k zaměstnání |
rozumět textům, které se vztahují k běžným tématům každodenního života nebo k zaměstnání |
vyřešit většinu situací, které mohou nastat při cestování v oblastech, kde se tímto jazykem mluví |
vyřešit většinu situací, které mohou nastat při cestování v oblastech, kde se tímto jazykem mluví |
stručně vysvětlit své názory, popsat situace a události |
stručně vysvětlit své názory, popsat situace a události |
napsat souvislé texty na známá témata |
napsat souvislé texty na známá témata |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Práce studentů ve dvojicích |
Práce studentů ve dvojicích |
E-learning |
E-learning |
Týmová práce |
Týmová práce |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Hodnotící metody |
---|
Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část) |
Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část) |
Rozbor jazykového projevu studenta |
Systematické pozorování studenta |
Systematické pozorování studenta |
Rozbor jazykového projevu studenta |
Doporučená literatura
|
-
vlastní e-learningové materiály. .
-
Rachael Roberts, Heather Buchanan. Navigate B1+ Intermediate Coursebook with video and Oxford Online Skills. 2015. ISBN 978-0-19-456662-9.
-
Raymond Murphy. English Grammar in Use 5th edition. Cambridge University Press, 2019. ISBN 9781108457651.
|