Předmět: Angličtina Ib

» Seznam fakult » FHS » CJV
Název předmětu Angličtina Ib
Kód předmětu CJV/TK2AB
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Angličtina
Statut předmětu Povinně-volitelný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Martinak Alena, Mgr.
  • Orsavová Jana, Mgr. Ph.D.
Obsah předmětu
1. Tvorba otázek 2. Různé typy otázek 3. Předpřítomný čas prostý 4. Předpřítomný čas průběhový 5. Minulé časy 6. Budoucí časy 7. Předminulé časy 8. Funkční fráze 9. Causative have a get 10. Trpný rod 11. Využití trpného rodu v popisu děje 12. Určení množství 13. Praktická slovní zásoba 14. Popis dat a trendů

Studijní aktivity a metody výuky
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Praktické procvičování, Týmová práce, Individuální práce studentů, Práce studentů ve dvojicích, Řešení situačních problematik - učení se v situacích, E-learning
  • Účast na výuce - 9 hodin za semestr
  • Domácí příprava na výuku - 51 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Předpokladem je znalost angličtiny na úrovni B1+ podle Společného evropského rámce pro jazyk.
Předpokladem je znalost angličtiny na úrovni B1+ podle Společného evropského rámce pro jazyk.
Výsledky učení
pravidel anglické větné skladby, předmětných a podmětných otázek, otázek s předložkami
pravidel anglické větné skladby, předmětných a podmětných otázek, otázek s předložkami
všech gramatických časů a jejich použití, spojovacích výrazů, vyprávění
všech gramatických časů a jejich použití, spojovacích výrazů, vyprávění
slovní zásoby vybraných témat, složených podstatných jmén
slovní zásoby vybraných témat, složených podstatných jmén
napojování sloves, kauzativního have and get, vazeb sloves s předložkami, obvyklých ustálených slovních spojení, trpných rodů
napojování sloves, kauzativního have and get, vazeb sloves s předložkami, obvyklých ustálených slovních spojení, trpných rodů
členů, determinujících výrazů a kvantifikátorů, přípon podstatných jmen, obvyklých ustálených slovních spojení
členů, determinujících výrazů a kvantifikátorů, přípon podstatných jmen, obvyklých ustálených slovních spojení
Odborné dovednosti
rozumět delším promluvám a přednáškám, včetně odborných ve vlastním oboru, většině filmů ve spisovném jazyce
rozumět delším promluvám a přednáškám, včetně odborných ve vlastním oboru, většině filmů ve spisovném jazyce
rozumět textům a zprávám zabývajícím se současnými problémy
rozumět textům a zprávám zabývajícím se současnými problémy
vést plynule a spontánně běžný rozhovor i s rodilým mluvčím, aktivně se zapojit do diskuze
vést plynule a spontánně běžný rozhovor i s rodilým mluvčím, aktivně se zapojit do diskuze
vyjadřovat se detailně k široké škále témat
vyjadřovat se detailně k široké škále témat
napsat srozumitelné podrobné texty na širokou škálu témat, předat informace, obhajovat názor
napsat srozumitelné podrobné texty na širokou škálu témat, předat informace, obhajovat názor
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Týmová práce
Praktické procvičování
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
Práce studentů ve dvojicích
Práce studentů ve dvojicích
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
Individuální práce studentů
Individuální práce studentů
Praktické procvičování
Týmová práce
E-learning
E-learning
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Hodnotící metody
Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část)
Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část)
Analýza výkonů studenta
Analýza výkonů studenta
Rozbor jazykového projevu studenta
Rozbor jazykového projevu studenta
Systematické pozorování studenta
Systematické pozorování studenta
Doporučená literatura
  • vlastní e-learningové materiály. .
  • Caroline Krantz and Rachael Roberts. Navigate Coursebook with video and Oxford Online Skills Upper-intermediate B2. Oxford University Press, 2015. ISBN 978-0-19-456675-9.
  • Raymond Murphy. English Grammar in Use 5th edition. Cambridge University Press, 2019. ISBN 9781108457651.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr