Vyučující
|
-
Kadlečíková Jitka, Mgr.
-
Orsavová Jana, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
1. stavová a dynamická slovesa 2. přítomné časy 3. slovní zásoba: volný čas 4. vyjádření předpovědí a rozhodnutí 5. slovní zásoba: přátelství 6. složená přídavná jména 7. modální slovesa vyjadřující povinnost, svolení a zákaz (přítomný a minulý čas) 8. jazyk isntrukcí 9. popis obrázku 10. minulé časy 11. slovní přízvuk 12. předpřítomný čas 13. opakování 14. závěrečný test
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Praktické procvičování, Týmová práce, Individuální práce studentů, Práce studentů ve dvojicích, Řešení situačních problematik - učení se v situacích, E-learning
- Domácí příprava na výuku
- 51 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 9 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpokladem je znalost angličtiny na úrovni B1 podle Společného evropského rámce pro jazyk. |
Předpokladem je znalost angličtiny na úrovni B1 podle Společného evropského rámce pro jazyk. |
Výsledky učení |
---|
pravidel anglické větné skladby, definujících a nedefinujících vztažných vět |
pravidel anglické větné skladby, definujících a nedefinujících vztažných vět |
základních gramatických časů a identifikace jejich použití, spojovacích výrazů, vyprávění |
základních gramatických časů a identifikace jejich použití, spojovacích výrazů, vyprávění |
slovní zásoby vybraných témat, složených podstatných jmen |
slovní zásoby vybraných témat, složených podstatných jmen |
stavových a dynamických sloves, modálních sloves, napojování sloves |
stavových a dynamických sloves, modálních sloves, napojování sloves |
tvorby přídavných jmen, přípon, složených a extrémních přídavných jmen |
tvorby přídavných jmen, přípon, složených a extrémních přídavných jmen |
Odborné dovednosti |
---|
rozumět hlavním myšlenkám o známých tématech vyslovených spisovným jazykem, rozhlasových i televizních programů |
rozumět hlavním myšlenkám o známých tématech vyslovených spisovným jazykem, rozhlasových i televizních programů |
rozumět textům, které se vztahují k běžným tématům každodenního života nebo k zaměstnání |
rozumět textům, které se vztahují k běžným tématům každodenního života nebo k zaměstnání |
vyřešit většinu situací, které mohou nastat při cestování v oblastech, kde se tímto jazykem mluví |
vyřešit většinu situací, které mohou nastat při cestování v oblastech, kde se tímto jazykem mluví |
stručně vysvětlit své názory, popsat situace a události |
stručně vysvětlit své názory, popsat situace a události |
napsat souvislé texty na známá témata |
napsat souvislé texty na známá témata |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Individuální práce studentů |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Práce studentů ve dvojicích |
Práce studentů ve dvojicích |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Individuální práce studentů |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Týmová práce |
Týmová práce |
E-learning |
E-learning |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Hodnotící metody |
---|
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Písemná zkouška |
Písemná zkouška |
Rozbor jazykového projevu studenta |
Rozbor jazykového projevu studenta |
Systematické pozorování studenta |
Systematické pozorování studenta |
Doporučená literatura
|
-
vlastní e-learningové materiály. .
-
Rachael Roberts, Heather Buchanan. Navigate B1+ Intermediate Coursebook with video and Oxford Online Skills. 2015. ISBN 978-0-19-456662-9.
-
Raymond Murphy. English Grammar in Use 5th edition. Cambridge University Press, 2019. ISBN 9781108457651.
|