Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Profesní angličtina v tématech: Mladí dospělí: Obecný popis a změny, problémy Mladí dospělí s postižením: práce a zaměstnanost Mladí dospělí s postižením: bydlení, volný čas, rodina a sociální život Střední věk, krize středního věku, syndrom prázdného hnízda Senioři: fyzické změny, nemoci spojené s pokročilým věkem Senioři: péče, mentální zdraví, týrání seniorů a nebezpečí Umírání, eutanazie Obchod s bílým masem, děti ulice Drogy Lidská práva
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Praktické procvičování, Analýza textu, Individuální práce studentů
- Domácí příprava na výuku
- 28 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 24 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 12 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 28 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpokladem je znalost angličtiny na úrovni B1+ podle Společného evropského rámce pro jazyk. |
Předpokladem je znalost angličtiny na úrovni B1+ podle Společného evropského rámce pro jazyk. |
Výsledky učení |
---|
odborné slovní zásoby z oboru |
odborné slovní zásoby z oboru |
vybraných témat z oboru |
vybraných témat z oboru |
přípravy odborné prezentace v angličtině |
přípravy odborné prezentace v angličtině |
komunikačních zásad se zájmovými skupinami |
komunikačních zásad se zájmovými skupinami |
prvků politicky korektní angličtiny |
prvků politicky korektní angličtiny |
Odborné dovednosti |
---|
používat osvojenou slovní zásobu v mluveném projevu |
používat osvojenou slovní zásobu v mluveném projevu |
používat osvojenou slovní zásobu v psaném projevu |
používat osvojenou slovní zásobu v psaném projevu |
vyjádřit vlastní názor |
vyjádřit vlastní názor |
adekvátně argumentovat |
adekvátně argumentovat |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Analýza textu |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Analýza textu |
Hodnotící metody |
---|
Analýza výkonů studenta |
Analýza prezentace studenta |
Analýza prezentace studenta |
Analýza výkonů studenta |
Ústní zkouška |
Ústní zkouška |
Doporučená literatura
|
-
Boddy, J. Working with children: social pedagogy and residential child care in Europe. London, 2003.
-
Charfe, L., Gardner, A. Social Pedagogy and Social Work. SAGE Publications Ltd. 2019.
-
LENGÁLOVÁ, A. Guide to Writing Master Thesis in English. Zlin, 2010.
-
Petrie, P. Pedagogy: a holistic, personal approach to work with children and young people, across services: European models for practice, training, education and qualification. London, 2004.
-
Storo, J. Practical Social Pedagogy: Theories, Values a Tools for Working with Children a Young People. Bristol University Press. 2013.
|