Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Profesní angličtina v tématech: A) Dítě - Věk a vývojová stádia - Vztah dětí s rodiči - Politika péče o dítě - Děti s postižením - Ochrana dítěte B) Adolescent - Adolescence a puberta - Problémy teenagerů, problémoví náctiletí - Raná dospělost
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Praktické procvičování, Analýza textu, Individuální práce studentů
- Domácí příprava na výuku
- 32 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 30 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 30 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předpokladem je znalost angličtiny na úrovni B1+ podle Společného evropského rámce pro jazyk. |
Předpokladem je znalost angličtiny na úrovni B1+ podle Společného evropského rámce pro jazyk. |
Výsledky učení |
---|
odborná slovní zásoba z oboru |
odborná slovní zásoba z oboru |
vybraná témata z oboru |
vybraná témata z oboru |
odborná prezentace v angličtině |
odborná prezentace v angličtině |
komunikační zásady se zájmovými skupinami |
komunikační zásady se zájmovými skupinami |
prvky politicky korektní angličtiny |
prvky politicky korektní angličtiny |
Odborné dovednosti |
---|
hlavní body mluveného projevu |
hlavní body mluveného projevu |
hlavní body psaného projevu |
hlavní body psaného projevu |
vyjadřování vlastního názoru |
vyjadřování vlastního názoru |
argumentace |
argumentace |
kratší texty s odbornou slovní zásobou z oboru |
kratší texty s odbornou slovní zásobou z oboru |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Analýza textu |
Analýza textu |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Hodnotící metody |
---|
Analýza výkonů studenta |
Písemná zkouška |
Písemná zkouška |
Analýza prezentace studenta |
Analýza prezentace studenta |
Analýza výkonů studenta |
Doporučená literatura
|
-
Boddy, J. Working with children: social pedagogy and residential child care in Europe. London, 2003.
-
LENGÁLOVÁ, A. Guide to Writing Master Thesis in English. Zlin, 2010.
-
Petrie, P. Pedagogy: a holistic, personal approach to work with children and young people, across services: European models for practice, training, education and qualification. London, 2004.
|