Vyučující
|
-
Atcheson Hana, Mgr.
-
Navrátil Michal, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
Výuka je zaměřena na témata z oblasti marketingových komunikací: - Firemní identita - Logo - Značka - Průzkum trhu - Profil zákazníka - Sběr dat - SWOT analýza, - Marketingový plán - Distribuční kanály - Marketingový mix - Vývoj výrobku a jeho životní cyklus - Služby a podpora zákazníků Předmět zahrnuje také témata z oblasti obchodní angličtiny: - Motivace - Headhunting - Založení firmy - Business a gender - Podnikatelský duch
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování, Analýza textu, Individuální práce studentů, Práce studentů ve dvojicích, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
- Domácí příprava na výuku
- 24 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 10 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 6 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Angličtina na úrovni upper-intermediate (B2), schopnost porozumět a vyjadřovat se k odborným tématům v anglickém a také v českém jazyce. |
Angličtina na úrovni upper-intermediate (B2), schopnost porozumět a vyjadřovat se k odborným tématům v anglickém a také v českém jazyce. |
Výsledky učení |
---|
Po absolvování předmětu má student jazykové znalosti minimálně na úrovni B2 a výše v oblastech: - Slovní zásoby k vyjadřování obecných zásad v procesu přípravy marketinkové kampaně - Slovní zásoby pro prezentaci své práce na marketinkovém projektu - Slovní zásoby pro vyjadřování se v širším kontextu své studijní specializace - Užití anglické větné skladby - Užití anglické interpunkce a spojovacích výrazů |
Po absolvování předmětu má student jazykové znalosti minimálně na úrovni B2 a výše v oblastech: - Slovní zásoby k vyjadřování obecných zásad v procesu přípravy marketinkové kampaně - Slovní zásoby pro prezentaci své práce na marketinkovém projektu - Slovní zásoby pro vyjadřování se v širším kontextu své studijní specializace - Užití anglické větné skladby - Užití anglické interpunkce a spojovacích výrazů |
Odborné dovednosti |
---|
Po absolvování předmětu je student schopen - Vyjádřit se k vybraným odborným tématům z oblasti marketinkových komunikací - Aplikovat základní principy pro efektivní sestavení a přednes odborné prezentace - Referovat o projektech v oblasti marketinku v České republice a v zahraničí - Porozumět odborné přednášce - Porozumět článku v odborném časopise a podat stručné shrnutí obsahu |
Po absolvování předmětu je student schopen - Vyjádřit se k vybraným odborným tématům z oblasti marketinkových komunikací - Aplikovat základní principy pro efektivní sestavení a přednes odborné prezentace - Referovat o projektech v oblasti marketinku v České republice a v zahraničí - Porozumět odborné přednášce - Porozumět článku v odborném časopise a podat stručné shrnutí obsahu |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Individuální práce studentů |
Analýza textu |
Analýza textu |
Individuální práce studentů |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Práce studentů ve dvojicích |
Práce studentů ve dvojicích |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Hodnotící metody |
---|
Rozbor jazykového projevu studenta |
Rozbor jazykového projevu studenta |
Analýza výkonů studenta |
Známkou |
Známkou |
Příprava a přednes prezentace |
Analýza výkonů studenta |
Příprava a přednes prezentace |
Doporučená literatura
|
-
autentické texty z oblasti marketinku dle zadání vyučujícího.
-
Emmerson, P. Business Vocabulary Builder. Oxford: Mcmillan, 2009. ISBN 9780230716841.
-
Farrall, C. & Lindsley, M. Professional English in Use. Cambridge, CUP, 2015. ISBN 978 0521702690.
-
Robinson, N. Cambridge English for Marketing. Cambridge, CUP, 2010. ISBN 9780521124607.
|