Předmět: Odborná angličtina na úrovni B2

» Seznam fakult » FHS » CJV
Název předmětu Odborná angličtina na úrovni B2
Kód předmětu CJV/KOANM
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Angličtina, Angličtina, Angličtina
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Atcheson Hana, Mgr.
  • Navrátil Michal, Mgr.
Obsah předmětu
Výuka je zaměřena na témata z oblasti marketingových komunikací: - Firemní identita - Logo - Značka - Průzkum trhu - Profil zákazníka - Sběr dat - SWOT analýza, - Marketingový plán - Distribuční kanály - Marketingový mix - Vývoj výrobku a jeho životní cyklus - Služby a podpora zákazníků Předmět zahrnuje také témata z oblasti obchodní angličtiny: - Motivace - Headhunting - Založení firmy - Business a gender - Podnikatelský duch

Studijní aktivity a metody výuky
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování, Analýza textu, Individuální práce studentů, Práce studentů ve dvojicích, Řešení situačních problematik - učení se v situacích
  • Domácí příprava na výuku - 24 hodin za semestr
  • Účast na výuce - 10 hodin za semestr
  • Příprava na zápočet - 6 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Angličtina na úrovni upper-intermediate (B2), schopnost porozumět a vyjadřovat se k odborným tématům v anglickém a také v českém jazyce.
Angličtina na úrovni upper-intermediate (B2), schopnost porozumět a vyjadřovat se k odborným tématům v anglickém a také v českém jazyce.
Výsledky učení
Po absolvování předmětu má student jazykové znalosti minimálně na úrovni B2 a výše v oblastech: - Slovní zásoby k vyjadřování obecných zásad v procesu přípravy marketinkové kampaně - Slovní zásoby pro prezentaci své práce na marketinkovém projektu - Slovní zásoby pro vyjadřování se v širším kontextu své studijní specializace - Užití anglické větné skladby - Užití anglické interpunkce a spojovacích výrazů
Po absolvování předmětu má student jazykové znalosti minimálně na úrovni B2 a výše v oblastech: - Slovní zásoby k vyjadřování obecných zásad v procesu přípravy marketinkové kampaně - Slovní zásoby pro prezentaci své práce na marketinkovém projektu - Slovní zásoby pro vyjadřování se v širším kontextu své studijní specializace - Užití anglické větné skladby - Užití anglické interpunkce a spojovacích výrazů
Odborné dovednosti
Po absolvování předmětu je student schopen - Vyjádřit se k vybraným odborným tématům z oblasti marketinkových komunikací - Aplikovat základní principy pro efektivní sestavení a přednes odborné prezentace - Referovat o projektech v oblasti marketinku v České republice a v zahraničí - Porozumět odborné přednášce - Porozumět článku v odborném časopise a podat stručné shrnutí obsahu
Po absolvování předmětu je student schopen - Vyjádřit se k vybraným odborným tématům z oblasti marketinkových komunikací - Aplikovat základní principy pro efektivní sestavení a přednes odborné prezentace - Referovat o projektech v oblasti marketinku v České republice a v zahraničí - Porozumět odborné přednášce - Porozumět článku v odborném časopise a podat stručné shrnutí obsahu
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Individuální práce studentů
Analýza textu
Analýza textu
Individuální práce studentů
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Řešení situačních problematik - učení se v situacích
Práce studentů ve dvojicích
Práce studentů ve dvojicích
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
Praktické procvičování
Praktické procvičování
Hodnotící metody
Rozbor jazykového projevu studenta
Rozbor jazykového projevu studenta
Analýza výkonů studenta
Známkou
Známkou
Příprava a přednes prezentace
Analýza výkonů studenta
Příprava a přednes prezentace
Doporučená literatura
  • autentické texty z oblasti marketinku dle zadání vyučujícího.
  • Emmerson, P. Business Vocabulary Builder. Oxford: Mcmillan, 2009. ISBN 9780230716841.
  • Farrall, C. & Lindsley, M. Professional English in Use. Cambridge, CUP, 2015. ISBN 978 0521702690.
  • Robinson, N. Cambridge English for Marketing. Cambridge, CUP, 2010. ISBN 9780521124607.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr