Předmět: Odborná angličtina na úrovni B2

» Seznam fakult » FHS » CJV
Název předmětu Odborná angličtina na úrovni B2
Kód předmětu CJV/KOANB
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Angličtina, Angličtina, Angličtina
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Atcheson Hana, Mgr.
  • Navrátil Michal, Mgr.
Obsah předmětu
Obsah předmětu je zaměřen na slovní zásobu z oboru, je dán tematickými okruhy dle učebnice English for Marketing and Advertising. Témata jsou doplněna aktuálními autentickými materiály. - Hledání zákazníka - Plánování marketinkové strategie - Tvorba reklamních sdělení - Marketinkové nástroje - Prezentace na veřejnosti, styk s veřejností - Marketing na veletrhu a dalších veřejných akcích

Studijní aktivity a metody výuky
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování, Individuální práce studentů, Práce studentů ve dvojicích
Předpoklady
Odborné znalosti
Vstupní jazyková úroveň studentů dle Evropského referenčního rámce je B1+ až B2.
Vstupní jazyková úroveň studentů dle Evropského referenčního rámce je B1+ až B2.
Výsledky učení
Minimálně na úrovni B1+ a výše v oblastech: - Slovní zásoby k vyjadřování obecných zásad v procesu přípravy marketinkové kampaně - Slovní zásoby pro prezentaci své práce na marketinkovém projektu - Slovní zásoby pro vyjadřování se v širším kontextu své studijní specializace - Užití anglické větné skladby - Užití anglické interpunkce a spojovacích výrazů
Minimálně na úrovni B1+ a výše v oblastech: - Slovní zásoby k vyjadřování obecných zásad v procesu přípravy marketinkové kampaně - Slovní zásoby pro prezentaci své práce na marketinkovém projektu - Slovní zásoby pro vyjadřování se v širším kontextu své studijní specializace - Užití anglické větné skladby - Užití anglické interpunkce a spojovacích výrazů
Odborné dovednosti
- Vyjádřit se k vybraným odborným tématům z oblasti marketinkových komunikací - Aplikovat základní principy pro efektivní sestavení a přednes odborné prezentace - Referovat o projektech v oblasti marketinku v České republice a v zahraničí - Porozumět odborné přednášce - Porozumět článku v odborném časopise a podat stručné shrnutí obsahu
- Vyjádřit se k vybraným odborným tématům z oblasti marketinkových komunikací - Aplikovat základní principy pro efektivní sestavení a přednes odborné prezentace - Referovat o projektech v oblasti marketinku v České republice a v zahraničí - Porozumět odborné přednášce - Porozumět článku v odborném časopise a podat stručné shrnutí obsahu
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Práce studentů ve dvojicích
Práce studentů ve dvojicích
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Individuální práce studentů
Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
Praktické procvičování
Praktické procvičování
Individuální práce studentů
Hodnotící metody
Známkou
Známkou
Příprava a přednes prezentace
Příprava a přednes prezentace
Rozbor jazykového projevu studenta
Rozbor jazykového projevu studenta
Doporučená literatura
  • autentické materiály z oboru dle doporučení vyučujícího.
  • Gore, Sylee. English for Marketing & Advertising. Oxford, OUP, 2012. ISBN 978-0-19457-918-6.
  • Murphy, Raymond. English Grammar in Use. Book with Answers. Fifth ed.. Cambridge, CUP, 2019. ISBN 978-3125354241.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr