Vyučující
|
-
Atcheson Hana, Mgr.
-
Šmajdlerová Simona, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
Předmět je založen na vybraných lekcích učebnice Open Mind Intermediate, lekce 4 - 6. Gramatika: - Pomocná slovesa have a get - Přídavná jména zakončená -ed nebo -ing - Nepřímá řeč a otázka v nepřímé řeči - Podmínkové věty 3. typu Slovní zásoba: - Podnikání, popis produktu a služeb - Komunikace - Zvládání problému a hledání řešení Práce, média, společenské příležitosti a další podle námětů jednotlivých lekcí učebnice.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Praktické procvičování, Práce studentů ve dvojicích
- Příprava na zápočet
- 10 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 14 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 10 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
U tohoto předmětu se předpokládá, že receptivní i produktivní jazykové dovednosti studenta jsou nejméně na úrovni A2 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
U tohoto předmětu se předpokládá, že receptivní i produktivní jazykové dovednosti studenta jsou nejméně na úrovni A2 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
Výsledky učení |
---|
Na jazykové úrovni B1+ v oblastech: - Pomocná slovesa have a get - Přídavná jména zakončená -ed nebo -ing - Nepřímá řeč a otázka v nepřímé řeči - Podmínkové věty 3. typu - Anglické slovní zásoby pro vyjadřování se k problematice práce a podnikání, začátky v podnikání, popisu produktů a služeb, formám komunikace, zvládání problémů a hledání jejich řešení |
Na jazykové úrovni B1+ v oblastech: - Pomocná slovesa have a get - Přídavná jména zakončená -ed nebo -ing - Nepřímá řeč a otázka v nepřímé řeči - Podmínkové věty 3. typu - Anglické slovní zásoby pro vyjadřování se k problematice práce a podnikání, začátky v podnikání, popisu produktů a služeb, formám komunikace, zvládání problémů a hledání jejich řešení |
Odborné dovednosti |
---|
- Ústní a písemné komunikace v každodenním životě k osobním i společenským problémům s jistým jazykovým omezením - Aktivně pracuje s gramatikou a rozšiřuje slovní zásobou jazyka na úrovni intermediate B1+. - Rozumí spisovné angličtině týkající se běžných témat, se kterými se pravidelně setkává v práci nebo v podnikání, dokáže se vyjádřit k osobním problémům a umí stručně vysvětlit a odůvodnit své názory a plány |
- Ústní a písemné komunikace v každodenním životě k osobním i společenským problémům s jistým jazykovým omezením - Aktivně pracuje s gramatikou a rozšiřuje slovní zásobou jazyka na úrovni intermediate B1+. - Rozumí spisovné angličtině týkající se běžných témat, se kterými se pravidelně setkává v práci nebo v podnikání, dokáže se vyjádřit k osobním problémům a umí stručně vysvětlit a odůvodnit své názory a plány |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Praktické procvičování |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Práce studentů ve dvojicích |
Práce studentů ve dvojicích |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Praktické procvičování |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Hodnotící metody |
---|
Analýza výkonů studenta |
Zpracování prezentace |
Zpracování prezentace |
Známkou |
Analýza výkonů studenta |
Ústní zkouška |
Ústní zkouška |
Známkou |
Doporučená literatura
|
-
Johnston, Olivia. Test your vocabulary 3. Harlow, Essex : Pearson Education Limited, 2002. ISBN 058245168X.
-
Murphy, Raymond. English Grammar In Use. Cambridge.
-
Redman, Stuart. English Vocabulary in Use, Pre-intermediate and Intermediate. CUP.
-
Rogers, Mickey et al. Open Mind Intermediate. London, 2014. ISBN 978 0230 458307.
|