Vyučující
|
-
Atcheson Hana, Mgr.
-
Navrátil Michal, Mgr.
-
Skořepová Tereza, Mgr.
-
Šmajdlerová Simona, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
Obsah předmětu je sestaven podle učebnice Open Mind Upper Intermediate, lekce 10, 11, 12. Gramatika: - Vyjadřování schopnosti - Modální slovesa s odkazem na minulost a dedukci - Sloveso + ING / + INF podle změny významu - Spojky - Vyjadřování se do budoucnosti Slovní zásoba: Bezpečnost a rizika, popis fotografií a míst, srovnávání míst a situací, fráze pro psaní formálního dopisu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování, Práce studentů ve dvojicích
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 10 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 5 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 5 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
U tohoto předmětu se předpokládá, že receptivní i produktivní jazykové dovednosti studenta jsou nejméně na úrovni B1+ podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
U tohoto předmětu se předpokládá, že receptivní i produktivní jazykové dovednosti studenta jsou nejméně na úrovni B1+ podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
Výsledky učení |
---|
Na jazykové úrovni B2 v oblastech: - Vyjadřování schopnosti - Modální slovesa s odkazem na minulost a dedukci - Sloveso + ING / + INF podle změny významu - Spojky - Vyjadřování se do budoucnosti - Anglické slovní zásoby pro vyjadřování se o bezpečnosti, slovíčka pro popis fotografií a míst, srovnávání míst a situací, slovní spojení pro psaní formálního dopisu. |
Na jazykové úrovni B2 v oblastech: - Vyjadřování schopnosti - Modální slovesa s odkazem na minulost a dedukci - Sloveso + ING / + INF podle změny významu - Spojky - Vyjadřování se do budoucnosti - Anglické slovní zásoby pro vyjadřování se o bezpečnosti, slovíčka pro popis fotografií a míst, srovnávání míst a situací, slovní spojení pro psaní formálního dopisu. |
Odborné dovednosti |
---|
- Plynulé komunikace v osobních i pracovních oblastech s využitím široké a přesné slovní zásoby, se schopností zvládat témata na jazykové úrovni B2+ - Porozumět delším formálním textům a rozpozná implicitní významy textů - Plynule a pohotově se vyjadřovat bez zjevného hledání výrazů - Vytvořit srozumitelné, dobře uspořádané texty, čímž prokazuje ovládnutí kompozičních útvarů, spojovacích výrazů a prostředků koheze |
- Plynulé komunikace v osobních i pracovních oblastech s využitím široké a přesné slovní zásoby, se schopností zvládat témata na jazykové úrovni B2+ - Porozumět delším formálním textům a rozpozná implicitní významy textů - Plynule a pohotově se vyjadřovat bez zjevného hledání výrazů - Vytvořit srozumitelné, dobře uspořádané texty, čímž prokazuje ovládnutí kompozičních útvarů, spojovacích výrazů a prostředků koheze |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Práce studentů ve dvojicích |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Práce studentů ve dvojicích |
Hodnotící metody |
---|
Analýza výkonů studenta |
Zpracování prezentace |
Známkou |
Známkou |
Zpracování prezentace |
Analýza výkonů studenta |
Ústní zkouška |
Ústní zkouška |
Doporučená literatura
|
-
Hewings, Martin. Advanced Grammar in Use. Cambridge.
-
McCarthy, O'Dell. English Vocabulary in Use: Advanced. Cambridge.
-
Murphy, Raymond. English Grammar In Use. Cambridge.
-
Osborn, Anna. Open Mind Upper Intermediate Workbook. London, 2015. ISBN 978 0230 458406.
-
Rogers, Mickey et al. Open Mind Upper Intermediate. London, 2015. ISBN 978 0230 458253.
-
Watcyn-Jones, P., Johnston, O. Test Your Vocabulary 4,5. CUP.
|