Vyučující
|
-
Atcheson Hana, Mgr.
-
Šmajdlerová Simona, Mgr.
-
Skořepová Tereza, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
Obsah předmětu je sestaven podle učebnice Open Mind Upper Intermediate, lekce 4, 5, 6. Gramatika: - Podmínkové věty, přání a vyjadřování lítosti - Nominální věty - Trpný rod - Vyjadřování účelu - Be used to / get used to Slovní zásoba: Životní satisfakce, nálady, marketink, otázky životního prostředí, tradice a osobní rituály.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování
- Domácí příprava na výuku
- 12 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 8 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 8 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 4 hodiny za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 28 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
U tohoto předmětu se předpokládá, že receptivní i produktivní jazykové dovednosti studenta jsou nejméně na úrovni B1+ podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
U tohoto předmětu se předpokládá, že receptivní i produktivní jazykové dovednosti studenta jsou nejméně na úrovni B1+ podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
Výsledky učení |
---|
Na jazykové úrovni B2 v oblastech: - Podmínkové věty, přání a vyjadřování lítosti - Nominální věty - Trpný rod - Vyjadřování účelu - Be used to / get used to - Anglické slovní zásoby pro vyjadřování se na téma satisfakce, osobní nálady, oblasti týkající se marketinku, otázky životního prostředí, tradic a osobních rituálů. |
Na jazykové úrovni B2 v oblastech: - Podmínkové věty, přání a vyjadřování lítosti - Nominální věty - Trpný rod - Vyjadřování účelu - Be used to / get used to - Anglické slovní zásoby pro vyjadřování se na téma satisfakce, osobní nálady, oblasti týkající se marketinku, otázky životního prostředí, tradic a osobních rituálů. |
Odborné dovednosti |
---|
- Plynulé komunikace v osobních i pracovních oblastech s využitím širší slovní zásoby, se schopností zvládat nová témata na jazykové úrovni B2 podle SERRJ 2020 - Porozumět hlavním myšlenkám v delším textu, týkajících se jak konkrétních, tak abstraktních témat - Plynule se vyjadřovat bez váhání a zjevného hledání slovních výrazů - Vytvořit srozumitelné, dobře uspořádané texty, čímž prokazuje ovládnutí kompozičních útvarů, spojovacích výrazů a prostředků koheze |
- Plynulé komunikace v osobních i pracovních oblastech s využitím širší slovní zásoby, se schopností zvládat nová témata na jazykové úrovni B2 podle SERRJ 2020 - Porozumět hlavním myšlenkám v delším textu, týkajících se jak konkrétních, tak abstraktních témat - Plynule se vyjadřovat bez váhání a zjevného hledání slovních výrazů - Vytvořit srozumitelné, dobře uspořádané texty, čímž prokazuje ovládnutí kompozičních útvarů, spojovacích výrazů a prostředků koheze |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Praktické procvičování |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Praktické procvičování |
Hodnotící metody |
---|
Analýza výkonů studenta |
Zpracování prezentace |
Zpracování prezentace |
Známkou |
Známkou |
Ústní zkouška |
Analýza výkonů studenta |
Ústní zkouška |
Doporučená literatura
|
-
Murphy, Raymond. English Grammar In Use. Cambridge.
-
Osborn, Anna. Open Mind Upper Intermediate Workbook. London, 2015. ISBN 978 0230 458406.
-
Rogers, Mickey et al. Open Mind Upper Intermediate. London, 2015. ISBN 978 0230 458253.
-
Watcyn-Jones, P., Johnston, O. Test Your Vocabulary 4,5. CUP.
|