|
Vyučující
|
-
Botek Ladislav, Mgr.
-
Jenyš Lubomír, Mgr.
|
|
Obsah předmětu
|
- poučení o bezpečnosti - základy pravidel hry sálové kopané - nácvik techniky držení a vedení míče - nácvik techniky a způsobů přihrávek - technika střelby - herní činnost brankáře - nácvik herních kombinací - standardní situace - řešení přesilových situací - rychlý protiútok - obranné a útočné herní systémy - základní technicko - taktické úkoly v samotné hře - praktické procvičování - hra
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Demonstrace, Nácvik pohybových a pracovních dovedností, Praktické procvičování
- Účast na výuce
- 24 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Dobrý zdravotní stav, čistá sportovní obuv do tělocvičny. |
| Dobrý zdravotní stav, čistá sportovní obuv do tělocvičny. |
| Výsledky učení |
|---|
| bezpečnost při hře |
| bezpečnost při hře |
| pravidla hry |
| pravidla hry |
| základní činnosti jednotlivce a družstva |
| základní činnosti jednotlivce a družstva |
| technicky - taktické úkoly při hře |
| technicky - taktické úkoly při hře |
| zvyšování fyzické zdatnosti při hře |
| zvyšování fyzické zdatnosti při hře |
| Odborné dovednosti |
|---|
| užívá a provádí jen takové akce, které jsou bezpečné a nehrozí zraněním |
| užívá a provádí jen takové akce, které jsou bezpečné a nehrozí zraněním |
| v průběhu hry samotné si osvojují pravidla hry a aplikují jí v následných soutěžích |
| v průběhu hry samotné si osvojují pravidla hry a aplikují jí v následných soutěžích |
| osvojuje si a užívá při hře samotné základní činnosti jednotlivce a družstva samotného tak aby byla naplněna podstata hry. |
| osvojuje si a užívá při hře samotné základní činnosti jednotlivce a družstva samotného tak aby byla naplněna podstata hry. |
| při hře samotné používá technicky-taktické úkoly tak aby veddly k naplnění smyslu hry. |
| při hře samotné používá technicky-taktické úkoly tak aby veddly k naplnění smyslu hry. |
| při hře samotné se svým aktivním přístupem zapojuje ke zvyšování celkové fyzické zdatnosti. |
| při hře samotné se svým aktivním přístupem zapojuje ke zvyšování celkové fyzické zdatnosti. |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Demonstrace |
| Nácvik pohybových a pracovních dovedností |
| Nácvik pohybových a pracovních dovedností |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Demonstrace |
| Hodnotící metody |
|---|
| Systematické pozorování studenta |
| Systematické pozorování studenta |
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
Kresta Jan. Futsal. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2534-5.
-
Votík, Jaromír. Fotbalová cvičení a hry. Grada Publishing, a.s. Praha , 2005. ISBN 80-247-0925-2.
|