Vyučující
|
-
Jenyš Lubomír, Mgr.
-
Melichárek Zdeněk, Mgr. Ph.D.
-
Botek Ladislav, Ing.
|
Obsah předmětu
|
- poučení o bezpečnosti - základy pravidel hry sálové kopané - nácvik techniky držení a vedení míče - nácvik techniky a způsobů přihrávek - technika střelby - herní činnost brankáře - nácvik herních kombinací - standardní situace - řešení přesilových situací - rychlý protiútok - obranné a útočné herní systémy - základní technicko - taktické úkoly v samotné hře - praktické procvičování - hra
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Demonstrace, Nácvik pohybových a pracovních dovedností, Praktické procvičování
- Účast na výuce
- 24 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Dobrý zdravotní stav, čistá sportovní obuv do tělocvičny. |
Dobrý zdravotní stav, čistá sportovní obuv do tělocvičny. |
Výsledky učení |
---|
bezpečnost při hře |
bezpečnost při hře |
pravidla hry |
pravidla hry |
základní činnosti jednotlivce a družstva |
základní činnosti jednotlivce a družstva |
technicky - taktické úkoly při hře |
technicky - taktické úkoly při hře |
zvyšování fyzické zdatnosti při hře |
zvyšování fyzické zdatnosti při hře |
Odborné dovednosti |
---|
užívá a provádí jen takové akce, které jsou bezpečné a nehrozí zraněním |
užívá a provádí jen takové akce, které jsou bezpečné a nehrozí zraněním |
v průběhu hry samotné si osvojují pravidla hry a aplikují jí v následných soutěžích |
v průběhu hry samotné si osvojují pravidla hry a aplikují jí v následných soutěžích |
osvojuje si a užívá při hře samotné základní činnosti jednotlivce a družstva samotného tak aby byla naplněna podstata hry. |
osvojuje si a užívá při hře samotné základní činnosti jednotlivce a družstva samotného tak aby byla naplněna podstata hry. |
při hře samotné používá technicky-taktické úkoly tak aby veddly k naplnění smyslu hry. |
při hře samotné používá technicky-taktické úkoly tak aby veddly k naplnění smyslu hry. |
při hře samotné se svým aktivním přístupem zapojuje ke zvyšování celkové fyzické zdatnosti. |
při hře samotné se svým aktivním přístupem zapojuje ke zvyšování celkové fyzické zdatnosti. |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Demonstrace |
Nácvik pohybových a pracovních dovedností |
Nácvik pohybových a pracovních dovedností |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Demonstrace |
Hodnotící metody |
---|
Systematické pozorování studenta |
Systematické pozorování studenta |
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Doporučená literatura
|
-
Kresta Jan. Futsal. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2534-5.
-
Votík, Jaromír. Fotbalová cvičení a hry. Grada Publishing, a.s. Praha , 2005. ISBN 80-247-0925-2.
|