| Název předmětu | Bata´s Management System |
|---|---|
| Kód předmětu | MUMM/2SRBE |
| Organizační forma výuky | Přednáška |
| Úroveň předmětu | Bakalářský |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Letní |
| Počet ECTS kreditů | 3 |
| Vyučovací jazyk | Angličtina |
| Statut předmětu | Povinně-volitelný |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
- Historie a současnost firmy Baťa, podnikatelská strategie firmy Baťa, - Podnikatelská filozofie Tomáše Bati, Prezentace systému řízení společnosti Baťa - Osvětová aktivizace zaměstnanců firmy Baťa - Personální a sociální politika firmy Baťa - Mzdový a sociální motivační a aktivizační systém firmy Baťa - Informační systém firmy Baťa - Kalkulace a účetnictví společnosti Baťa - Plánování společnosti Baťa - Obchodní politika firmy Baťa (nákup a prodej) - Obchodní politika společnosti Baťa (výroba) a řízení kvality - Výzkumné, technické a inovační činnosti společnosti Baťa pro rozvoj společnosti - Marketingová politika společnosti Baťa - Interní komunikace společnosti Baťa - Vztahy mezi prodávajícím a kupujícím, řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Baťa - Společenská odpovědnost společnosti Baťa
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
| Předpoklady |
| Odborné znalosti |
| Znalost základů managementu |
| Znalost základů managementu |
| Výsledky učení |
| Student rozumí systému řízení ve firmě Baťa v období do roku 1945 a významu tohoto systému řízení pro moderní řízení podniku. Kriticky pracuje s historickými informačními zdroji z oblasti systému řízení ve firmě Baťa. Student umí: popsat základní baťovské principy a filozofii popsat principy Baťovy školy práce popsat baťovské principy z oblasti HR (Human Resources) popsat baťovské principy z oblasti reklamy, služby, prodeje popsat baťovské principy z oblasti výroby a řízení obchodu |
| Student rozumí systému řízení ve firmě Baťa v období do roku 1945 a významu tohoto systému řízení pro moderní řízení podniku. Kriticky pracuje s historickými informačními zdroji z oblasti systému řízení ve firmě Baťa. Student umí: popsat základní baťovské principy a filozofii popsat principy Baťovy školy práce popsat baťovské principy z oblasti HR (Human Resources) popsat baťovské principy z oblasti reklamy, služby, prodeje popsat baťovské principy z oblasti výroby a řízení obchodu |
| Odborné dovednosti |
| Student dovede: aplikovat základní baťovské principy a filozofii aplikovat principy Baťovy školy práce aplikovat baťovské principy z oblasti HR (Human Resources) aplikovat baťovské principy z oblasti reklamy, služby, prodeje aplikovat baťovské principy z oblasti výroby a řízení obchodu |
| Student dovede: aplikovat základní baťovské principy a filozofii aplikovat principy Baťovy školy práce aplikovat baťovské principy z oblasti HR (Human Resources) aplikovat baťovské principy z oblasti reklamy, služby, prodeje aplikovat baťovské principy z oblasti výroby a řízení obchodu |
| Vyučovací metody |
| Odborné znalosti |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Hodnotící metody |
| Písemná zkouška |
| Esej |
| Esej |
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
| Didaktický test |
| Didaktický test |
| Známkou |
| Písemná zkouška |
| Známkou |
| Doporučená literatura |
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
|---|