|
Vyučující
|
-
Večeřová Veronika, doc. Ing. Ph.D.
-
Pilík Michal, doc. Ing. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
- Co je řízení udržitelnosti? - Historie řízení udržitelnosti, budoucnost řízení udržitelnosti - Výzvy a příležitosti řízení udržitelnosti - Marketingové koncepty udržitelnosti (green brand, green marketing) - Udržitelné podnikání - Udržitelné řízení dodavatelského řetězce
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Domácí příprava na výuku
- 102 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 10 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 23 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 15 hodin za semestr
|
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| popsat co je to udržitelný rozvoj a jakou hraje roli v globálním kontextu |
| popsat co je to udržitelný rozvoj a jakou hraje roli v globálním kontextu |
| identifikovat výzvy a příležitosti řízení udržitelnosti |
| identifikovat výzvy a příležitosti řízení udržitelnosti |
| charakterizovat marketingové koncepty udržitelnosti (green brand, green marketing) |
| charakterizovat marketingové koncepty udržitelnosti (green brand, green marketing) |
| charakterizovat udržitelné řízení dodavatelského řetězce |
| charakterizovat udržitelné řízení dodavatelského řetězce |
| definovat udržitelné podnikání |
| definovat udržitelné podnikání |
| Odborné dovednosti |
|---|
| připravit udržitelnou marketingovou strategii firmy |
| připravit udržitelnou marketingovou strategii firmy |
| aplikovat postupy pro stanovení udržitelné marketingové strategie |
| aplikovat postupy pro stanovení udržitelné marketingové strategie |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Přednášení |
| Přednášení |
| Demonstrace |
| Demonstrace |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Písemná zkouška |
| Písemná zkouška |
| Ústní zkouška |
| Ústní zkouška |
|
Doporučená literatura
|
-
DEKHILI, S. Marketing for sustainable development: rethinking consumption models. London, 2021.
-
LANE, H. W., MAZNEVSKI, M. L. International management behavior: global and sustainable leadership. Cambridge. 2019.
-
Manuel Au-Yong-Oliveira, Maria José Sousa. Sustainable Marketing and Strategy. MDPI AG, 2022. ISBN 303653959X.
-
Mária Kolářová a kol. V souladu s přírodou. Praha, 2021. ISBN 9788024649931.
-
PETRŮ, N., KUPEC, V. Marketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe: (prováděcí analýzy - případové studie - příklady a návody). Praha. 2021.
-
SHARMA, R. R., KAUR, T., SINGH SYAN, A. Sustainability marketing: new directions and practices. Bingley. 2021.
|