|
Vyučující
|
-
Barešová Petra, Ing. MSc, Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Přehled probírané látky: - Marketing 4.0 a jeho vliv na marketingovou komunikaci. - Úloha marketingové komunikace v marketingovém mixu. - Komunikace a komunikační proces, integrovaná marketingová komunikace. - Marketingový komunikační plán. - Tradiční formy marketingové komunikace. - Moderní (a netradiční) formy marketingové komunikace. - Hodnocení efektivity komunikačních kampaní. - Reklamní agentura, komunikace firmy s reklamní agenturou. - Příklady a inspirace z praxe
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
nespecifikováno
|
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| definovat marketingovou komunikaci a vysvětlit fungování komunikace |
| definovat marketingovou komunikaci a vysvětlit fungování komunikace |
| popsat plán marketingové komunikace včetně modelů a analýz, které se dají používat v marketingové komunikaci |
| popsat plán marketingové komunikace včetně modelů a analýz, které se dají používat v marketingové komunikaci |
| vyjmenovat nástroje marketingové komunikace, jejich hlavní výhody a nevýhody, a využití v praxi |
| vyjmenovat nástroje marketingové komunikace, jejich hlavní výhody a nevýhody, a využití v praxi |
| popsat retail marketing a affiliate marketing |
| popsat retail marketing a affiliate marketing |
| vyhledat trendy a novinky z oblasti marketingu marketingové komunikace |
| vyhledat trendy a novinky z oblasti marketingu marketingové komunikace |
| define marketing communication and explain how communication works |
| define marketing communication and explain how communication works |
| describe the marketing communication plan, including models and analyses that can be used in marketing communication |
| describe the marketing communication plan, including models and analyses that can be used in marketing communication |
| list the tools of marketing communication, their main advantages and disadvantages, and their use in practice |
| list the tools of marketing communication, their main advantages and disadvantages, and their use in practice |
| describe retail and affiliate marketing |
| describe retail and affiliate marketing |
| search for trends and news in the field of marketing and marketing communication |
| search for trends and news in the field of marketing and marketing communication |
| Odborné dovednosti |
|---|
| navrhnout cílovou skupinu pro marketingovou komunikaci |
| navrhnout cílovou skupinu pro marketingovou komunikaci |
| pracovat s aplikacemi zaměřenými na cílové skupiny zákazníků |
| pracovat s aplikacemi zaměřenými na cílové skupiny zákazníků |
| pracovat s aplikací pro tvorbu newsletterů |
| pracovat s aplikací pro tvorbu newsletterů |
| pracovat v aplikaci Canva |
| pracovat v aplikaci Canva |
| používat symboly značky v rámci marketingové komunikaci |
| používat symboly značky v rámci marketingové komunikaci |
| design the target group for marketing communication |
| design the target group for marketing communication |
| work with applications aimed at target customer groups |
| work with applications aimed at target customer groups |
| work with the application for creating newsletters |
| work with the application for creating newsletters |
| work in Canva |
| work in Canva |
| use brand symbols in marketing communications |
| use brand symbols in marketing communications |
|
Doporučená literatura
|
|