Vyučující
|
-
Barešová Petra, Ing. MSc, Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Přehled probírané látky: - Marketing 4.0 a jeho vliv na marketingovou komunikaci. - Úloha marketingové komunikace v marketingovém mixu. - Komunikace a komunikační proces, integrovaná marketingová komunikace. - Marketingový komunikační plán. - Tradiční formy marketingové komunikace. - Moderní (a netradiční) formy marketingové komunikace. - Hodnocení efektivity komunikačních kampaní. - Reklamní agentura, komunikace firmy s reklamní agenturou. - Příklady a inspirace z praxe
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
definovat marketingovou komunikaci a vysvětlit fungování komunikace |
definovat marketingovou komunikaci a vysvětlit fungování komunikace |
popsat plán marketingové komunikace včetně modelů a analýz, které se dají používat v marketingové komunikaci |
popsat plán marketingové komunikace včetně modelů a analýz, které se dají používat v marketingové komunikaci |
vyjmenovat nástroje marketingové komunikace, jejich hlavní výhody a nevýhody, a využití v praxi |
vyjmenovat nástroje marketingové komunikace, jejich hlavní výhody a nevýhody, a využití v praxi |
popsat retail marketing a affiliate marketing |
popsat retail marketing a affiliate marketing |
vyhledat trendy a novinky z oblasti marketingu marketingové komunikace |
vyhledat trendy a novinky z oblasti marketingu marketingové komunikace |
define marketing communication and explain how communication works |
define marketing communication and explain how communication works |
describe the marketing communication plan, including models and analyses that can be used in marketing communication |
describe the marketing communication plan, including models and analyses that can be used in marketing communication |
list the tools of marketing communication, their main advantages and disadvantages, and their use in practice |
list the tools of marketing communication, their main advantages and disadvantages, and their use in practice |
describe retail and affiliate marketing |
describe retail and affiliate marketing |
search for trends and news in the field of marketing and marketing communication |
search for trends and news in the field of marketing and marketing communication |
Odborné dovednosti |
---|
navrhnout cílovou skupinu pro marketingovou komunikaci |
navrhnout cílovou skupinu pro marketingovou komunikaci |
pracovat s aplikacemi zaměřenými na cílové skupiny zákazníků |
pracovat s aplikacemi zaměřenými na cílové skupiny zákazníků |
pracovat s aplikací pro tvorbu newsletterů |
pracovat s aplikací pro tvorbu newsletterů |
pracovat v aplikaci Canva |
pracovat v aplikaci Canva |
používat symboly značky v rámci marketingové komunikaci |
používat symboly značky v rámci marketingové komunikaci |
design the target group for marketing communication |
design the target group for marketing communication |
work with applications aimed at target customer groups |
work with applications aimed at target customer groups |
work with the application for creating newsletters |
work with the application for creating newsletters |
work in Canva |
work in Canva |
use brand symbols in marketing communications |
use brand symbols in marketing communications |
Doporučená literatura
|
|