Předmět: Sport event Management

» Seznam fakult » FAM » MUMM
Název předmětu Sport event Management
Kód předmětu MUMM/1SEMS
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 4
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu Povinný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Barešová Petra, Ing. MSc, Ph.D.
Obsah předmětu
Definice pojmu event včetně jeho základní charakteristik Životní cyklus eventu a jeho jednotlivé fáze, stanovení cíle Metody a nástroje projektového řízení použitelné pro sport event management Cílové skupiny eventu a jejich stanovení Plánování eventu, nástroje vhodné pro plánování eventu Time management, stanovení harmonogramu Rozpočet a řízení nákladů Moderní trendy využívající se ve sport event managementu Využití softwarových aplikací v event managementu Sponzoring, PR

Studijní aktivity a metody výuky
nespecifikováno
Předpoklady
Odborné znalosti
Znalost předmětů Marketing I a Základy projektového řízení.
Znalost předmětů Marketing I a Základy projektového řízení.
Výsledky učení
charakterizovat a popsat základní pojmy spojené s event managementem
charakterizovat a popsat základní pojmy spojené s event managementem
charakterizovat jednotlivé životní fáze eventu
charakterizovat jednotlivé životní fáze eventu
definovat a popsat jednotlivé nástroje vhodné pro použití v rámci event managementu
definovat a popsat jednotlivé nástroje vhodné pro použití v rámci event managementu
definovat cílovou skupinu a další zainteresované strany eventu
definovat cílovou skupinu a další zainteresované strany eventu
popsat sponzoring a jeho využití v rámci sport event managementu
popsat sponzoring a jeho využití v rámci sport event managementu
Odborné dovednosti
navrhnout jednotlivé fáze eventu
navrhnout jednotlivé fáze eventu
aplikovat nástroje vhodné pro použití v rámci event managementu
aplikovat nástroje vhodné pro použití v rámci event managementu
stanovit cílovou skupinu a určit další zainteresované strany
stanovit cílovou skupinu a určit další zainteresované strany
aplikovat nové trendy v event managementu
aplikovat nové trendy v event managementu
vytvořit sponzorship package v rámci eventu
vytvořit sponzorship package v rámci eventu
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Týmová práce
Týmová práce
Individuální práce studentů
Individuální práce studentů
Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
Hodnotící metody
Známkou
Známkou
Esej
Esej
Písemná zkouška
Písemná zkouška
Ústní zkouška
Ústní zkouška
Doporučená literatura
  • DOLEŽAL, J. a kol.. Projektový management komplexně, prakticky a podle světových standardů. Praha: Grada Publishing, 2016. ISBN 978-80-247-5620-2.
  • JEFFREY, P. Facility and Event Management: Applications in Sport. United States. 2017.
  • KUNZ, V. Sportovní marketing: CSR a sponzoring. Praha. 2018.
  • REKTOŘÍK, J., PIROŽEK, P., NOVÁ, J. Projektový management ve sportu. Brno. 2015.
  • ŠOCHOVÁ, Z., KUNCE, E. Agilní metody řízení projektů. Brno. 2019.
  • THOMAS J., NEWLAND, A., BRIANNA L., AMANDA L. Sport Facility & Event Management Paperback. 2. United States. 2019.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr