|
Vyučující
|
-
Barešová Petra, Ing. MSc, Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Definice pojmu event včetně jeho základní charakteristik Životní cyklus eventu a jeho jednotlivé fáze, stanovení cíle Metody a nástroje projektového řízení použitelné pro sport event management Cílové skupiny eventu a jejich stanovení Plánování eventu, nástroje vhodné pro plánování eventu Time management, stanovení harmonogramu Rozpočet a řízení nákladů Moderní trendy využívající se ve sport event managementu Využití softwarových aplikací v event managementu Sponzoring, PR
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
nespecifikováno
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Znalost předmětů Marketing I a Základy projektového řízení. |
| Znalost předmětů Marketing I a Základy projektového řízení. |
| Výsledky učení |
|---|
| charakterizovat a popsat základní pojmy spojené s event managementem |
| charakterizovat a popsat základní pojmy spojené s event managementem |
| charakterizovat jednotlivé životní fáze eventu |
| charakterizovat jednotlivé životní fáze eventu |
| definovat a popsat jednotlivé nástroje vhodné pro použití v rámci event managementu |
| definovat a popsat jednotlivé nástroje vhodné pro použití v rámci event managementu |
| definovat cílovou skupinu a další zainteresované strany eventu |
| definovat cílovou skupinu a další zainteresované strany eventu |
| popsat sponzoring a jeho využití v rámci sport event managementu |
| popsat sponzoring a jeho využití v rámci sport event managementu |
| Odborné dovednosti |
|---|
| navrhnout jednotlivé fáze eventu |
| navrhnout jednotlivé fáze eventu |
| aplikovat nástroje vhodné pro použití v rámci event managementu |
| aplikovat nástroje vhodné pro použití v rámci event managementu |
| stanovit cílovou skupinu a určit další zainteresované strany |
| stanovit cílovou skupinu a určit další zainteresované strany |
| aplikovat nové trendy v event managementu |
| aplikovat nové trendy v event managementu |
| vytvořit sponzorship package v rámci eventu |
| vytvořit sponzorship package v rámci eventu |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Známkou |
| Známkou |
| Esej |
| Esej |
| Písemná zkouška |
| Písemná zkouška |
| Ústní zkouška |
| Ústní zkouška |
|
Doporučená literatura
|
-
DOLEŽAL, J. a kol.. Projektový management komplexně, prakticky a podle světových standardů. Praha: Grada Publishing, 2016. ISBN 978-80-247-5620-2.
-
JEFFREY, P. Facility and Event Management: Applications in Sport. United States. 2017.
-
KUNZ, V. Sportovní marketing: CSR a sponzoring. Praha. 2018.
-
REKTOŘÍK, J., PIROŽEK, P., NOVÁ, J. Projektový management ve sportu. Brno. 2015.
-
ŠOCHOVÁ, Z., KUNCE, E. Agilní metody řízení projektů. Brno. 2019.
-
THOMAS J., NEWLAND, A., BRIANNA L., AMANDA L. Sport Facility & Event Management Paperback. 2. United States. 2019.
|