|
Vyučující
|
-
Barešová Petra, Ing. MSc, Ph.D.
-
Honzek Martin, Mgr.
|
|
Obsah předmětu
|
Přehled probírané látky: - Úloha marketingové komunikace v marketingovém mixu. - Komunikace a komunikační proces, integrovaná marketingová komunikace. - Marketingový komunikační plán. - Tradiční formy marketingové komunikace. - Moderní (a netradiční) formy marketingové komunikace. - Hodnocení efektivity komunikačních kampaní. - Reklamní agentura, komunikace firmy s reklamní agenturou. - Příklady a inspirace z praxe
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Projekce (statická, dynamická)
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 32 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 18 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 35 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Znalost předmětů Marketing |
| Znalost předmětů Marketing |
| Výsledky učení |
|---|
| vysvětlit terminologii spojenou s marketingovou komunikací |
| vysvětlit terminologii spojenou s marketingovou komunikací |
| definovat analýzy spojené s marketingovou komunikací |
| definovat analýzy spojené s marketingovou komunikací |
| popsat komunikační mix a jednotlivé nástroje marketingové komunikace |
| popsat komunikační mix a jednotlivé nástroje marketingové komunikace |
| definovat cílovou skupinu |
| definovat cílovou skupinu |
| popsat aktuální trendy marketingové komunikace |
| popsat aktuální trendy marketingové komunikace |
| Odborné dovednosti |
|---|
| vytvořit plán marketingové komunikace |
| vytvořit plán marketingové komunikace |
| navrhnout a procovat s cílovou skupinou v rámci marketingové komunikace |
| navrhnout a procovat s cílovou skupinou v rámci marketingové komunikace |
| umět pracovat s jednotlivými nástroji marketingové komunikace |
| umět pracovat s jednotlivými nástroji marketingové komunikace |
| umět vyhledávat aktuální trendy marketingové komunikace |
| umět vyhledávat aktuální trendy marketingové komunikace |
| umět používat analýzy nezbytné pro vytvoření marketingové komunikace |
| umět používat analýzy nezbytné pro vytvoření marketingové komunikace |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Projekce (statická, dynamická) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Přednášení |
| Přednášení |
| Projekce (statická, dynamická) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| Hodnotící metody |
|---|
| Známkou |
| Písemná zkouška |
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
| Písemná zkouška |
| Známkou |
|
Doporučená literatura
|
-
BELCH, George E. a Michael A. BELCH. Advertising and promotion: an integrated marketing communications perspective. 10th global ed. Singapore?: McGraw-Hill Education, 2015. ISBN 978-981-4575-11-9.
-
CLOW, Kenneth E. a Donald BAACK. Integrated advertising, promotion, and marketing communications: Kennethe, E. Clow, Donald Baack.. Harlow, Essex, England, 2012. ISBN 978-0-273-75328-5.
-
Fill, Chris. Marketing communications : interactivity, communities and content. 5th ed. Harlow : Prentice Hall : Financial Times, 2009. ISBN 978-0-273-71722-5.
-
Frey, P. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. Praha, 2011. ISBN 978-80-7261-237-6.
-
Karlíček, Miroslav. Marketingová komunikace : jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha : Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3541-2.
-
Přikrylová, Jana. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha : Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
-
SMITH, P. R. a Ze ZOOK. Marketing communications: offline and online integration, engagement and analytics.. London, 2016. ISBN 978-0-7494-7340-2.
-
Vysekalová, Jitka. Psychologie reklamy. Praha : Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4005-8.
|