Vyučující
|
-
Barešová Petra, Ing. MSc, Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Přehled probírané látky: - Marketing 4.0 a jeho vliv na marketingovou komunikaci. - Úloha marketingové komunikace v marketingovém mixu. - Komunikace a komunikační proces, integrovaná marketingová komunikace. - Marketingový komunikační plán. - Tradiční formy marketingové komunikace. - Moderní (a netradiční) formy marketingové komunikace. - Hodnocení efektivity komunikačních kampaní. - Reklamní agentura, komunikace firmy s reklamní agenturou.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Projekce (statická, dynamická)
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Znalost předmětů Marketing a Marketingové aplikace |
Znalost předmětů Marketing a Marketingové aplikace |
Výsledky učení |
---|
Student má znalosti o jednotlivých částech komunikačního mixu a jejich aplikace formou integrované marketingové komunikace. Je schopný sestavit a realizovat plán komunikace s optimálním využitím jednotlivých médií i nových trendů marketingové komunikace. Projektuje i vyžití nových forem marketingové komunikace a je způsobilý vypracovat podklady pro tisk, rozhlas, televizi i další média. Orientuje se ve stanovení účinnosti komunikačního sdělení a je schopen operativně měnit kampaň podle reakce trhu. |
Student má znalosti o jednotlivých částech komunikačního mixu a jejich aplikace formou integrované marketingové komunikace. Je schopný sestavit a realizovat plán komunikace s optimálním využitím jednotlivých médií i nových trendů marketingové komunikace. Projektuje i vyžití nových forem marketingové komunikace a je způsobilý vypracovat podklady pro tisk, rozhlas, televizi i další média. Orientuje se ve stanovení účinnosti komunikačního sdělení a je schopen operativně měnit kampaň podle reakce trhu. |
definovat marketingovou komunikaci a vysvětlit fungování komunikace |
definovat marketingovou komunikaci a vysvětlit fungování komunikace |
popsat plán marketingové komunikace včetně modelů a analýz, které se dají používat v marketingové komunikaci |
popsat plán marketingové komunikace včetně modelů a analýz, které se dají používat v marketingové komunikaci |
vyjmenovat nástroje marketingové komunikace, jejich hlavní výhody a nevýhody, a využití v praxi |
vyjmenovat nástroje marketingové komunikace, jejich hlavní výhody a nevýhody, a využití v praxi |
popsat retail marketing a affiliate marketing |
popsat retail marketing a affiliate marketing |
vyhledat trendy a novinky z oblasti marketingu marketingové komunikace |
vyhledat trendy a novinky z oblasti marketingu marketingové komunikace |
define marketing communication and explain how communication works |
define marketing communication and explain how communication works |
describe the marketing communication plan, including models and analyses that can be used in marketing communication |
describe the marketing communication plan, including models and analyses that can be used in marketing communication |
list the tools of marketing communication, their main advantages and disadvantages, and their use in practice |
list the tools of marketing communication, their main advantages and disadvantages, and their use in practice |
describe retail and affiliate marketing |
describe retail and affiliate marketing |
search for trends and news in the field of marketing and marketing communication |
search for trends and news in the field of marketing and marketing communication |
Odborné dovednosti |
---|
navrhnout cílovou skupinu pro marketingovou komunikaci |
navrhnout cílovou skupinu pro marketingovou komunikaci |
pracovat s aplikacemi zaměřenými na cílové skupiny zákazníků |
pracovat s aplikacemi zaměřenými na cílové skupiny zákazníků |
pracovat s aplikací pro tvorbu newsletterů |
pracovat s aplikací pro tvorbu newsletterů |
pracovat v aplikaci Canva |
pracovat v aplikaci Canva |
používat symboly značky v rámci marketingové komunikaci |
používat symboly značky v rámci marketingové komunikaci |
design the target group for marketing communication |
design the target group for marketing communication |
work with applications aimed at target customer groups |
work with applications aimed at target customer groups |
work with the application for creating newsletters |
work with the application for creating newsletters |
work in Canva |
work in Canva |
use brand symbols in marketing communications |
use brand symbols in marketing communications |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Přednášení |
Přednášení |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Projekce (statická, dynamická) |
Projekce (statická, dynamická) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Hodnotící metody |
---|
Analýza výkonů studenta |
Písemná zkouška |
Analýza výkonů studenta |
Písemná zkouška |
Známkou |
Známkou |
Doporučená literatura
|
-
BELCH, George E. & Michael A. BELCH. Advertising and promotion: an integrated marketing communications perspective. 2015. ISBN 978-981-4575-11-9.
-
CLOW, Kenneth E. a Donald BAACK. Integrated advertising, promotion, and marketing communications: Kennethe, E. Clow, Donald Baack.. Harlow, Essex, England, 2012. ISBN 978-0-273-75328-5.
-
Frey, P. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. Praha, 2011. ISBN 978-80-7261-237-6.
-
Karlíček, Miroslav. Marketingová komunikace : jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha : Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3541-2.
-
Přikrylová, Jana. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha : Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
-
SMITH, P. R. a Ze ZOOK. Marketing communications: offline and online integration, engagement and analytics.. London, 2016. ISBN 978-0-7494-7340-2.
-
Vysekalová, Jitka. Psychologie reklamy. Praha : Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4005-8.
|