|
Vyučující
|
-
Večeřová Veronika, doc. Ing. Ph.D.
-
Pilík Michal, doc. Ing. Ph.D.
-
Vaněk Miloslav, Ing.
-
Koutný Lukáš, Mgr.
|
|
Obsah předmětu
|
Elektronický obchod na B2C a B2B trzích Internetový trh v různých oblastech podnikání v ČR a Evropě Klasifikace elektronických obchodů Zákaznické chování na internetu, segmentace zákazníků na internetu Faktory ovlivňující zákaznické chování na internetu Analýza online spotřebitelského chování (Google Analytics, Social media analytics, E-mail analytics) Konverze, konverzní poměr, ROI CTA praktiky (co je to Call-to-Action a jak s ním pracovat) Elektronický obchod na sociálních sítích
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Demonstrace, Týmová práce
- Účast na výuce
- 39 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 60 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 60 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Základní znalost internetového business prostředí. |
| Základní znalost internetového business prostředí. |
| Výsledky učení |
|---|
| popsat co je to e-commerce a jakou hraje roli v národním hospodářství v ČR a ve světě |
| popsat co je to e-commerce a jakou hraje roli v národním hospodářství v ČR a ve světě |
| identifikovat online nákupní chování zákazníků na B2C trzích v ČR a jeho specifika |
| identifikovat online nákupní chování zákazníků na B2C trzích v ČR a jeho specifika |
| charakterizovat online zákazníka v ČR |
| charakterizovat online zákazníka v ČR |
| klasifikovat elektronické obchody |
| klasifikovat elektronické obchody |
| definovat trendy e-commerce v ČR a Evropě pro dané období |
| definovat trendy e-commerce v ČR a Evropě pro dané období |
| Odborné dovednosti |
|---|
| vytvořit a navrhnout vlastní online business (e-shop) |
| vytvořit a navrhnout vlastní online business (e-shop) |
| připravit online marketingovou strategii pro vlastní e-shop |
| připravit online marketingovou strategii pro vlastní e-shop |
| stanovit profil online zákazníka pro své online podnikání |
| stanovit profil online zákazníka pro své online podnikání |
| umět využít Google analytics a příbuzné analytické nástroje |
| umět využít Google analytics a příbuzné analytické nástroje |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Demonstrace |
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| Přednášení |
| Přednášení |
| Demonstrace |
|
Doporučená literatura
|
-
BARKER, M. S. et al. Social media marketing: a strategic approach. Second edition. Boston: Cengage Learning, 2017. ISBN 978-1-305-50275-8.
-
CHAFFEY, D. Digital business and e-commerce management: strategy, implementation and practice. Sixth edition. Harlow: Pearson, 2015. ISBN 978-0-273-78654-2.
-
LAUDON, K. C., TRAVER, C. G. E-commerce: business, technology, society. Twelfth edition. Boston: Pearson, 2016. ISBN 978-1-292-10996-1.
-
MIKULÁŠKOVÁ, P., SEDLÁK, M. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. Brno: Computer Press, 2015. ISBN 978-80-251-4383-4.
-
PHILLIPS, J. Ecommerce analytics: analyze and improve the impact of your digital strategy. Old Tappan: Pearson Education, 2016. ISBN 0134177282.
-
PROKOP, M., ADAMEC, J. Jak uspět na internetu: uskutečněte svůj podnikatelský sen.. Praha: Blue Vision, 2016. ISBN 978-80-87672-55-6.
-
SUCHÁNEK, P. E-commerce: elektronické podnikání a koncepce elektronického obchodování. Praha: Ekopress, 2012. ISBN 978-80-86929-84-2.
|