Předmět: Expert Debate on FSE: Economics, Economical-Mathematical Methods, Management, Marketing

» Seznam fakult » FAM » MUMM
Název předmětu Expert Debate on FSE: Economics, Economical-Mathematical Methods, Management, Marketing
Kód předmětu MUMM/1DMME
Organizační forma výuky bez kontaktní výuky
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 0
Vyučovací jazyk Angličtina
Statut předmětu Povinný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Pilík Michal, doc. Ing. Ph.D.
Obsah předmětu
The examination takes the form of an oral debate on the topics of the areas stated above processed in the form of themes that are available to students. These areas are regularly updated and approved by the Study Programmes Board.

Studijní aktivity a metody výuky
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Výsledky učení
Odborné znalosti
After passing the course, students should be able to present the achieved knowledge and immediately respond to questions raised in the debate.
After passing the course, students should be able to present the achieved knowledge and immediately respond to questions raised in the debate.
Vyučovací metody
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Hodnotící metody
Známkou
Známkou
Doporučená literatura
  • Auditing organizational communication : a handbook of research, theory and practice. London ; New York : Routledge, 2009. ISBN 978-0-415-41445-6.
  • Andrerson, D., Sweeney, D., Williams, T. An Introduction to Management Science - Quantitative Approaches To Decision Making,10e. Thomson South-Western Publishing, 2003. ISBN 0-324-14563-2.
  • CRANE, A. et al. The Oxford Handbook of Corporate Social Responsibility. 1st ed. New York: Oxford University Press,, 2008. ISBN 978-0-19-921159-3.
  • Dohnalova, Z., Dobeš, K. Microeconomics II.
  • DOLEJŠOVÁ, M. Basics Of Quantitative Methods.
  • HAMDY A. TAHA. Operations Research: An Introduction. 8th edition. Prentice Hall, Upper Saddle River, New Jersey,, 2007. ISBN 0-13-188923-0.
  • KELLER, K. L. Strategic Brand Management. 3nd edition. New Jersey: Prentice Hall, 2008. ISBN 0-13-188859-5.
  • LADOVÁ, J. International Management and Marketing.
  • LADOVÁ, J. Management II.
  • MIKESKA, M. Macroeconomics II.
  • PILÍK, M. Business-to-Business Marketing. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně,, 2006. ISBN 80-7318-452-4.
  • USUNIER, J. C., LEE, J. A. Marketing Across.Cultures 5th. Ed. Prentice Hall. Pearson Education, 2009. ISBN 978-0-273-71391-3.
  • VANĚK, J. Marketing Aplications.
  • ZIMOLA, B., STŘÍŽ, P. Quantitative Methods for Managerial Making.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr