-
Dytrt, Zdeněk. Manažerská etika : etika v managementu a podnikání. 1.vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2007. ISBN 978-80-7318-645-6.
-
Jablonský, Josef. Operační výzkum : kvantitativní modely pro ekonomické rozhodování. 1. vyd. Praha : Professional Publishing, 2002. ISBN 8086419231.
-
Keřkovský, Miloslav. Strategické řízení : teorie pro praxi. Vyd. 1. Praha : C. H. Beck, 2002. ISBN 80-7179-578-X.
-
Kotler, Philip. Marketing. Praha : Grada, 2004. ISBN 80-247-0513-3.
-
Kozák, Vratislav. Marketingová komunikace. Vyd. 2., nezm. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009. ISBN 978-80-7318-797-2.
-
Mach, Miloš. Makroekonomie II pro magisterské (inženýrské) studium : 1. a 2. část. Vyd. 3. Praha : Melandrium, 2001. ISBN 8086175189.
-
Ondrčka, Pavel. Rozšíoení základu makroekonomické teorie. Vyd. 1. Zlín : Univerzita Tomáše Bati, Fakulta managementu a ekonomiky, 2003. ISBN 807318124X.
-
Pilík, Michal. Průmyslový marketing. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2005. ISBN 8073183676.
-
Porvazník, Ján. Celostní management. 4., přeprac. a dopl. vyd. Bratislava : IRIS, 2010. ISBN 978-80-89256-48-8.
-
SOUKUPOVÁ, J., HOŘEJŠÍ, B., MACÁKOVÁ, L., SOUKUP, J. Mikroekonomie. Praha : Management Press, 2000. ISBN 80-7261-005-8.
-
Staňková, Pavla. Marketing obchodu a služeb : studijní pomůcka pro distanční studium. Vyd. 2., upr. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010. ISBN 978-80-7318-927-3.
|