|
Vyučující
|
-
Chovancová Miloslava, doc. Ing. CSc.
-
Kwarteng Michael Adu, doc. Ing. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Rozvoj marketingového myšlení Globální přístup k marketingu Digitální marketingová strategie Globální spotřebitelské chování Nové trendy na B2B a B2C trzích Management značky a silné značky Obchodní prostředí Kooperativní strategie Společenská odpovědnost společnosti Strategický management Obchodní síť a výběr partnera Role kultury v podnikání Management udržitelnosti
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Týmová práce, Individuální práce studentů
- Domácí příprava na výuku
- 20 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 26 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 20 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 24 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Znalosti na úrovni předmětů Marketing I. a Management I. |
| Znalosti na úrovni předmětů Marketing I. a Management I. |
| The knowledge at the level of courses of Marketing I. and Management I. |
| The knowledge at the level of courses of Marketing I. and Management I. |
| Výsledky učení |
|---|
| vysvětlit rozvoj marketingového myšlení, rámcovou tvorbu digitální marketingové strategie, spotřebitelské chování, trendy na B2B a B2C trzích |
| vysvětlit rozvoj marketingového myšlení, rámcovou tvorbu digitální marketingové strategie, spotřebitelské chování, trendy na B2B a B2C trzích |
| vysvětlit význam managementu značky, rámcově popsat business prostředí |
| vysvětlit význam managementu značky, rámcově popsat business prostředí |
| vysvětlit obsah a rámec strategického managementu, zejména kooperační strategie |
| vysvětlit obsah a rámec strategického managementu, zejména kooperační strategie |
| vysvětlit obsah společenské odpovědnosti firem, výběr partnera do podnikání, úlohu kultura v podnikání a obsah managementu udržitelnosti |
| vysvětlit obsah společenské odpovědnosti firem, výběr partnera do podnikání, úlohu kultura v podnikání a obsah managementu udržitelnosti |
| to explain the development of marketing thinking, framework creation of digital marketing strategy, consumer behavior, trends in B2B and B2C markets |
| to explain the development of marketing thinking, framework creation of digital marketing strategy, consumer behavior, trends in B2B and B2C markets |
| to explain the meaning of brand management, describe the business environment in general terms |
| to explain the meaning of brand management, describe the business environment in general terms |
| to explain the content and framework of strategic management, especially cooperation strategy |
| to explain the content and framework of strategic management, especially cooperation strategy |
| to explain the content of corporate social responsibility, the choice of business partner, the role of culture in business and the content of sustainability management |
| to explain the content of corporate social responsibility, the choice of business partner, the role of culture in business and the content of sustainability management |
| Odborné dovednosti |
|---|
| vytyčit rámec strategického managementu |
| vytyčit rámec strategického managementu |
| stanovit podobu digitální marketingové strategie |
| stanovit podobu digitální marketingové strategie |
| rozpoznat spotřebitelské chování a trendy na B2B a B2C trzích |
| rozpoznat spotřebitelské chování a trendy na B2B a B2C trzích |
| identifikovat kroky managementu značky v business prostředí |
| identifikovat kroky managementu značky v business prostředí |
| vybrat kooperačního partnera do podnikání a rozpoznat kulturu podniku |
| vybrat kooperačního partnera do podnikání a rozpoznat kulturu podniku |
| stanovit obsah společenské odpovědnosti firem |
| stanovit obsah společenské odpovědnosti firem |
| to outline the framework of strategic management |
| to outline the framework of strategic management |
| to determine the shape of the digital marketing strategy |
| to determine the shape of the digital marketing strategy |
| to recognize consumer behavior and trends in B2B and B2C markets |
| to recognize consumer behavior and trends in B2B and B2C markets |
| to identify the steps of brand management in a business environment |
| to identify the steps of brand management in a business environment |
| to choose a cooperation partner for business and recognize the culture of the company |
| to choose a cooperation partner for business and recognize the culture of the company |
| to determine the content of corporate social responsibility |
| to determine the content of corporate social responsibility |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Přednášení |
| Přednášení |
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Hodnotící metody |
|---|
| Příprava a přednes prezentace |
| Příprava a přednes prezentace |
| Zpracování prezentace |
| Zpracování prezentace |
| Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část) |
| Kombinovaná zkouška (písemná část + ústní část) |
|
Doporučená literatura
|
-
ASAMOAH, E. S., CHOVANCOVÁ, M. Consumer Behaviour and Branding: Perspectives From The Fast Food Industry In Different Markets.. Žilina: GEORG, 2013. ISBN 978-80-8154-053-0.
-
CHOVANCOVÁ, M., ASAMOAH, E. S., WANNINAYAKE, M.. Consumer Behaviour and Branding: A Cross Cultural Perspective. Žilina: GEORG, 2011. ISBN 978-80-89401-58-1.
-
KEEGAN, W. J. Global Marketing. Pearson Prentice Hall, 2008. ISBN 978-0-13-813386-3.
-
PILÍK, M. Business-to-Business Marketing. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010. ISBN 978-80-7318-918-1.
-
RASCHE A., MORSING, M., MOON, J. Corporate Social Responsibility: Strategy, Communication, Governance.. Cambridge: Cambridge University Press, 2017. ISBN 978-1107535398.
-
STRAUSS, J. E-marketing. Pearson/Prentice Hall, 2006. ISBN 0-13-148519-9.
-
WANNINAYAKE, M., CHOVANCOVÁ, M. Consumer Behaviour and Branding: Building Domestic Brands in Developing Countries. Žilina: GEORG, 2013. ISBN 978-80-8154-056-1.
|