|
Vyučující
|
-
Pavelková Drahomíra, prof. Dr. Ing.
|
|
Obsah předmětu
|
Zkouška probíhá formou ústní rozpravy k studentovu pojednání o disertační práci.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Student musí mít splněny všechny zkoušky, splňovat minimální publikační činnost a řádně se přihlásit v řádném termínu se státní doktorské zkoušce. |
| Student musí mít splněny všechny zkoušky, splňovat minimální publikační činnost a řádně se přihlásit v řádném termínu se státní doktorské zkoušce. |
| Výsledky učení |
|---|
| Student je schopen prezentovat dosažené znalosti a bezprostředně reagovat na otázky položené v rámci rozpravy. |
| Student je schopen prezentovat dosažené znalosti a bezprostředně reagovat na otázky položené v rámci rozpravy. |
| Vyučovací metody |
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
| Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární) |
| Kolokvium |
| Příprava a přednes prezentace |
| Příprava a přednes prezentace |
| Kolokvium |
|
Doporučená literatura
|
-
BRYMAN, A. Social Research Methods. New York: Oxford University Press, 2012. ISBN 978-0-19-95885-3.
-
FABIÁN, O. Úvod do informačních zdrojů a vědeckého publikování /online/. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2014.
-
GRAY, V. Avoiding plagiarism: communicating your message with academic and professional integrity. 2012. ISBN 978-1465203014.
-
HENDL, J. Pr?ehled statisticky?ch metod zpracova?ni? dat: analy?za a metaanaly?za dat. Praha, Porta?l, 2004. ISBN 80-7178-820-1.
-
MARTIN, W. E., BRIDGMON, K. D. Quantitative and Statistical Research Methods. John Wiley & Sons, 2012. ISBN 978-0-470-63182-9.
-
SAUNDERS, M., LEWIS, P., THORNHILL, A. Research methods for business students. 7th edition. Prentice Hall, 2016. ISBN 978-1-292-01662-7.
-
SEKARAN, U., BOUGIE, R. Research Methods for Business. 7th edition. Wiley, 2017. ISBN 9781119165552.
|