Vyučující
|
-
Illík Rostislav, dr ak. soch.
|
Obsah předmětu
|
Předmět zahrnuje jednotlivé části: -Základní pojmy z oblasti vizuální komunikace -Historie, osobnosti a jejich vliv na rozvoj vizuální komunikace -Vývoj prostředků vizuální komunikace -Definice pojmů jednotlivých složek vizuální komunikace -Písmo, historický vývoj a zásady jeho používání -Barva, zásady používání barev, definování barev -Zásady používání písma a dalších symbolů, fotografií v tvorbě informačních prostředků -Práce s textem, fotografií, animovaným obrazem v elektronickém obrazovém prostředí -Jednotlivé druhy tiskovin, elektronicky šířených textových informací, specifikace jejich tvorby -Základy tvorby a používání logotypů, značek a dalších symbolů v korporátní identitě firem a institucí
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
- popis základních pojmů z oblasti vizuální komunikace - popis historie, osobností a jejich vliv na rozvoj vizuální komunikace - objasnění zásad používání písma a dalších symbolů, fotografií v tvorbě informačních prostředků - popis jednotlivých druhů tiskovin, elektronicky šířených textových informací, specifikace jejich tvorby - popis základů tvorby a používání logotypů, značek a dalších symbolů v korporátní identitě firem |
- popis základních pojmů z oblasti vizuální komunikace - popis historie, osobností a jejich vliv na rozvoj vizuální komunikace - objasnění zásad používání písma a dalších symbolů, fotografií v tvorbě informačních prostředků - popis jednotlivých druhů tiskovin, elektronicky šířených textových informací, specifikace jejich tvorby - popis základů tvorby a používání logotypů, značek a dalších symbolů v korporátní identitě firem |
- základní informace o historii, vlivu osobností na rozvoj globální vizuální komunikace - objasnění jednotlivých pojmů z této oblasti, struktura novodobé vizuální komunikace, platné zásady - vysvětlení tvorby propagačních a informačních prostředků komunikace, - popis práce s písmem, kompoziční řešení, práce s obrazem, barvou, tištěných i digitálních - základy problematiky korporátního designu, principy budování a navrhování značek a dalších obrazových symbolů |
- základní informace o historii, vlivu osobností na rozvoj globální vizuální komunikace - objasnění jednotlivých pojmů z této oblasti, struktura novodobé vizuální komunikace, platné zásady - vysvětlení tvorby propagačních a informačních prostředků komunikace, - popis práce s písmem, kompoziční řešení, práce s obrazem, barvou, tištěných i digitálních - základy problematiky korporátního designu, principy budování a navrhování značek a dalších obrazových symbolů |
- basic information about the history, influence of personalities on the development of global visual communication - explanation of individual concepts in this field, structure of modern visual communication, valid principles of communication - explanation of the creation of promotional and information means of communication - description of working with type, compositional solutions, working with image, colour, print and digital media - basics of corporate design, principles of brand building and design, and more image symbols |
- basic information about the history, influence of personalities on the development of global visual communication - explanation of individual concepts in this field, structure of modern visual communication, valid principles of communication - explanation of the creation of promotional and information means of communication - description of working with type, compositional solutions, working with image, colour, print and digital media - basics of corporate design, principles of brand building and design, and more image symbols |
Odborné dovednosti |
---|
- využívat základní znalosti z oblasti vizuální komunikace v odborné praxi - identifikovat odborně jednotlivé prvky vizuální komunikace - stanovit potřebné prostředky k dosažení kvalitního výsledku v oblasti vizuální komunikace - navrhnout postup k realizaci profesionálně zpracovaného návrhu prostředku vizuální komunikace - schopnost posuzovat v praxi dosažení co nejkvalitnějšího provedení prostředků vizuální komunikace |
- využívat základní znalosti z oblasti vizuální komunikace v odborné praxi - identifikovat odborně jednotlivé prvky vizuální komunikace - stanovit potřebné prostředky k dosažení kvalitního výsledku v oblasti vizuální komunikace - navrhnout postup k realizaci profesionálně zpracovaného návrhu prostředku vizuální komunikace - schopnost posuzovat v praxi dosažení co nejkvalitnějšího provedení prostředků vizuální komunikace |
- use basic knowledge of visual communication in professional practice - professionally identify individual elements of visual communication - determine the necessary means to achieve a quality result in the field of visual communicationidentify professionally the individual elements of visual communication - propose a procedure to implement a professionally developed design of a visual communication tool - the ability to assess in practice the achievement of the best possible performance of visual aids communication |
- use basic knowledge of visual communication in professional practice - professionally identify individual elements of visual communication - determine the necessary means to achieve a quality result in the field of visual communicationidentify professionally the individual elements of visual communication - propose a procedure to implement a professionally developed design of a visual communication tool - the ability to assess in practice the achievement of the best possible performance of visual aids communication |
Doporučená literatura
|
|