|
Vyučující
|
-
Žáček Petr, Ing. Ph.D.
-
Urban Jiří, Ing.
|
|
Obsah předmětu
|
Prezentace připravené odborníky z praxe.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Cvičení na počítači, Praktické procvičování, Týmová práce, E-learning
- Domácí příprava na výuku
- 66 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 42 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Předmět předpokládá orientaci studenta ve vývojovém prostředí Visual Studio, znalost frameworku .NET a schopnost vyjadřovat se v jazyce C#. Tyto kompetence studenti nabývají absolvováním předcházejícího předmětu "Technologie .NET". Schopnost využívat znalostí programování a aplikovat je na úrovní FE/BE. |
| Předmět předpokládá orientaci studenta ve vývojovém prostředí Visual Studio, znalost frameworku .NET a schopnost vyjadřovat se v jazyce C#. Tyto kompetence studenti nabývají absolvováním předcházejícího předmětu "Technologie .NET". Schopnost využívat znalostí programování a aplikovat je na úrovní FE/BE. |
| Výsledky učení |
|---|
| charakterizovat využívání metodik vývoje software |
| charakterizovat využívání metodik vývoje software |
| popsat základní vlastnosti probíraných metodik |
| popsat základní vlastnosti probíraných metodik |
| vysvětlit metodiky vývoje software |
| vysvětlit metodiky vývoje software |
| vysvětlit metodiky modelování software |
| vysvětlit metodiky modelování software |
| definovat vhodnost použití zvolené metodiky |
| definovat vhodnost použití zvolené metodiky |
| Odborné dovednosti |
|---|
| navrhnout vhodné metodiky vývoje software |
| navrhnout vhodné metodiky vývoje software |
| vytvořit model navržené metodiky |
| vytvořit model navržené metodiky |
| realizovat vývoj pomocí navržené metodiky |
| realizovat vývoj pomocí navržené metodiky |
| aplikovat týmový přístup |
| aplikovat týmový přístup |
| řešit komplexní projekt |
| řešit komplexní projekt |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| E-learning |
| E-learning |
| Praktické procvičování |
| Praktické procvičování |
| Cvičení na počítači |
| Cvičení na počítači |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Rozhovor |
| Rozhovor |
| Zpracování prezentace |
| Známkou |
| Známkou |
| Analýza prezentace studenta |
| Příprava a přednes prezentace |
| Analýza prezentace studenta |
| Analýza výkonů studenta |
| Analýza výkonů studenta |
| Zpracování prezentace |
| Příprava a přednes prezentace |
|
Doporučená literatura
|
-
Harry Altman. Lean : this book includes Lean Six Sigma, Lean startup, Lean enterpise, Lean analytics, Agile project management, Kanban, Scrum. 2017. ISBN 9781978348684.
-
Josef Myslín. Scrum : průvodce agilním vývojem softwaru. 2016. ISBN 9788025146507.
|