Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Prezentace připravené odborníky z praxe.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Cvičení na počítači, Praktické procvičování, Týmová práce, E-learning
- Účast na výuce
- 42 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 60 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předmět předpokládá orientaci studenta ve vývojovém prostředí Visual Studio, znalost frameworku .NET a schopnost vyjadřovat se v jazyce C#. Tyto kompetence studenti nabývají absolvováním předcházejícího předmětu "Technologie .NET". Schopnost využívat znalostí programování a aplikovat je na úrovní FE/BE. |
Předmět předpokládá orientaci studenta ve vývojovém prostředí Visual Studio, znalost frameworku .NET a schopnost vyjadřovat se v jazyce C#. Tyto kompetence studenti nabývají absolvováním předcházejícího předmětu "Technologie .NET". Schopnost využívat znalostí programování a aplikovat je na úrovní FE/BE. |
Výsledky učení |
---|
charakterizovat využívání metodik vývoje software |
charakterizovat využívání metodik vývoje software |
popsat základní vlastnosti probíraných metodik |
popsat základní vlastnosti probíraných metodik |
vysvětlit metodiky vývoje software |
vysvětlit metodiky vývoje software |
vysvětlit metodiky modelování software |
vysvětlit metodiky modelování software |
definovat vhodnost použití zvolené metodiky |
definovat vhodnost použití zvolené metodiky |
Odborné dovednosti |
---|
navrhnout vhodné metodiky vývoje software |
navrhnout vhodné metodiky vývoje software |
vytvořit model navržené metodiky |
vytvořit model navržené metodiky |
realizovat vývoj pomocí navržené metodiky |
realizovat vývoj pomocí navržené metodiky |
aplikovat týmový přístup |
aplikovat týmový přístup |
řešit komplexní projekt |
řešit komplexní projekt |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Cvičení na počítači |
Cvičení na počítači |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Týmová práce |
Týmová práce |
E-learning |
E-learning |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Hodnotící metody |
---|
Analýza prezentace studenta |
Analýza prezentace studenta |
Příprava a přednes prezentace |
Příprava a přednes prezentace |
Zpracování prezentace |
Analýza výkonů studenta |
Rozhovor |
Rozhovor |
Známkou |
Známkou |
Analýza výkonů studenta |
Zpracování prezentace |
Doporučená literatura
|
|