Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Prezentace připravené odborníky z praxe.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Cvičení na počítači, Praktické procvičování, Týmová práce, E-learning
- Účast na výuce
- 42 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 60 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Předmět předpokládá orientaci studenta ve vývojovém prostředí Visual Studio, znalost frameworku .NET a schopnost vyjadřovat se v jazyce C#. Tyto kompetence studenti nabývají absolvováním předcházejícího předmětu "Technologie .NET". Schopnost využívat znalostí programování a aplikovat je na úrovní FE/BE. |
Předmět předpokládá orientaci studenta ve vývojovém prostředí Visual Studio, znalost frameworku .NET a schopnost vyjadřovat se v jazyce C#. Tyto kompetence studenti nabývají absolvováním předcházejícího předmětu "Technologie .NET". Schopnost využívat znalostí programování a aplikovat je na úrovní FE/BE. |
Výsledky učení |
---|
Absolvent dokáže vhodně implementovat různé metodiky návrhu softwarového projektu. Chápe smysl využívání metodik vývoje software a modelování. Je schopen orientace v různých metodikách. Dokáže popsat základní vlastnosti probíraných metodik. Rozumí rozdílu mezi agilními a tradičními metodikami. Dokáže pracovat v týmu a znalosti prakticky aplikovat a využít v rámci komplexního projektu. |
Absolvent dokáže vhodně implementovat různé metodiky návrhu softwarového projektu. Chápe smysl využívání metodik vývoje software a modelování. Je schopen orientace v různých metodikách. Dokáže popsat základní vlastnosti probíraných metodik. Rozumí rozdílu mezi agilními a tradičními metodikami. Dokáže pracovat v týmu a znalosti prakticky aplikovat a využít v rámci komplexního projektu. |
Vyučovací metody |
---|
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Cvičení na počítači |
Cvičení na počítači |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
E-learning |
E-learning |
Týmová práce |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Týmová práce |
Hodnotící metody |
---|
Analýza výkonů studenta |
Zpracování prezentace |
Zpracování prezentace |
Rozhovor |
Rozhovor |
Analýza výkonů studenta |
Analýza prezentace studenta |
Příprava a přednes prezentace |
Příprava a přednes prezentace |
Známkou |
Známkou |
Analýza prezentace studenta |
Doporučená literatura
|
|