|
Vyučující
|
-
Komínková Oplatková Zuzana, prof. Ing. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Součástí předmětu je vedle individuální práce studentů i organizovaná výuka v rozsahu celkem 15 hod/semestr v následujícím členění na 3 výukové bloky: 1. blok: 6 hodin - 7. týden semestru - prezentace pracovních deníků studentů, představující stav řešení BP za účasti vedoucích BP 2. blok: 3 hodiny - 9. týden semestru - schválení osnovy BP, odborné i formální náležitosti písemné BP, informace o možnostech pomoci fakulty při hledání zaměstnání 3. blok: 6 hodin - 11. až 12. týden semestru - rezentace pracovních deníků a téměř hotových bakalářských prací studentů za účasti vedoucích BP.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Individuální práce studentů
- Účast na výuce
- 15 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 112 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 278 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Úspěšné studium studijního programu. |
| Úspěšné studium studijního programu. |
| Výsledky učení |
|---|
| Strukturovat komplexní popis řešení konkrétního zadaného úkolu. |
| Strukturovat komplexní popis řešení konkrétního zadaného úkolu. |
| Syntetizovat získané vědomosti ze studia bakalářského stupně studia na zpracování konkrétního tématu. |
| Syntetizovat získané vědomosti ze studia bakalářského stupně studia na zpracování konkrétního tématu. |
| Popsat způsoby řešení a vytvoření technické zprávy na zadané téma. |
| Popsat způsoby řešení a vytvoření technické zprávy na zadané téma. |
| Vymezit strukturu bakalářské práce dle platných vnitřních norem univerzity / fakulty. |
| Vymezit strukturu bakalářské práce dle platných vnitřních norem univerzity / fakulty. |
| Dovede definovat cíle a výzvu projektu. |
| Dovede definovat cíle a výzvu projektu. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Syntetizovat znalosti ze studovaného studijního programu do kvalifikační práce - bakalářské práce. |
| Syntetizovat znalosti ze studovaného studijního programu do kvalifikační práce - bakalářské práce. |
| Propojit znalosti nabyté při studiu na teoretické i praktické úrovni. |
| Propojit znalosti nabyté při studiu na teoretické i praktické úrovni. |
| Aplikovat formální znalosti a postupy pro zpracování kvalifikační práce - technické zprávy. |
| Aplikovat formální znalosti a postupy pro zpracování kvalifikační práce - technické zprávy. |
| Vytvořit časově omezenou prezentaci postupu a výsledků řešeného technického problému. |
| Vytvořit časově omezenou prezentaci postupu a výsledků řešeného technického problému. |
| Použít normalizované formáty citace použitých studijních pramenů. |
| Použít normalizované formáty citace použitých studijních pramenů. |
| Student prokáže schopnost prezentace a obhajoby vlastního projektu zpracovávaného tématu. |
| Student prokáže schopnost prezentace a obhajoby vlastního projektu zpracovávaného tématu. |
| Navrhne odpovídající řešení v daném časovém rámci. |
| Navrhne odpovídající řešení v daném časovém rámci. |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Přednášení |
| Přednášení |
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Hodnotící metody |
|---|
| Příprava a přednes prezentace |
| Příprava a přednes prezentace |
|
Doporučená literatura
|
-
According to the Bachelor thesis specifications or recommendation of the supervisor..
-
Dle zadání bakalářské práce, popř. dle doporučení vedoucího BP..
|