|
Vyučující
|
-
Křesálek Vojtěch, doc. RNDr. CSc.
|
|
Obsah předmětu
|
nespecifikováno
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
nespecifikováno
|
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Student získává přehled o základních principech měření zejména elektrických signálů. |
| Student získává přehled o základních principech měření zejména elektrických signálů. |
| Student vysvětluje základní statistické pojmy a metody. |
| Student vysvětluje základní statistické pojmy a metody. |
| Student definuje jednotlivé uzly měřicího řetězce. |
| Student definuje jednotlivé uzly měřicího řetězce. |
| Student objasní fyzikální a technické limity měřících přístrojů. |
| Student objasní fyzikální a technické limity měřících přístrojů. |
| Student se orientuje v oblasti elektromagnetické kompatibility, rozezná vazební mechanismy, typy rušivých signálů a způsoby jejich měření. |
| Student se orientuje v oblasti elektromagnetické kompatibility, rozezná vazební mechanismy, typy rušivých signálů a způsoby jejich měření. |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Student samostatně navrhuje měřicí experiment pro měření zejména elektrických signálů. |
| Student samostatně navrhuje měřicí experiment pro měření zejména elektrických signálů. |
| Student získává experimentální data, vyhodnocuje je, výsledky správně interpretuje. |
| Student získává experimentální data, vyhodnocuje je, výsledky správně interpretuje. |
| Student vytváří software určený pro měření a to včetně komunikace s přístroji. |
| Student vytváří software určený pro měření a to včetně komunikace s přístroji. |
| Student aplikuje teorii nejistot měření na svou experimentální práci v laboratoři. |
| Student aplikuje teorii nejistot měření na svou experimentální práci v laboratoři. |
| Student analyzuje měřicí řetězec a vyhledá jeho slabé stránky, navrhne zlepšení. |
| Student analyzuje měřicí řetězec a vyhledá jeho slabé stránky, navrhne zlepšení. |
|
Doporučená literatura
|
|