V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy jako podnik, odběratelé podniku a trh.
V analytické části je nejdříve zpracovaná analýza struktury hlavních tuzemských a zahraničních odběratelů a poté provedeno dotazníkové šetření zjišťující důležitost stanovených priorit.
Anotace v angličtině
In theoretic part are defined fundamental terms like company, customers and market.
In analytical part is made analysis of structure the most considerable home and foreign customers and after it is made questionnaire research, which poll importance of defined preferences.
V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy jako podnik, odběratelé podniku a trh.
V analytické části je nejdříve zpracovaná analýza struktury hlavních tuzemských a zahraničních odběratelů a poté provedeno dotazníkové šetření zjišťující důležitost stanovených priorit.
Anotace v angličtině
In theoretic part are defined fundamental terms like company, customers and market.
In analytical part is made analysis of structure the most considerable home and foreign customers and after it is made questionnaire research, which poll importance of defined preferences.
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky zaměřené na zvolenou problematiku.
II. Praktická část
Proveďte analýzu struktury odběratelů a jejich klasifikaci a analyzujte jejich nároky vůči podniku.
Na základě poznání navrhněte doporučení pro firmu směřující ke zlepšení vztahu firmy s odběrateli.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky zaměřené na zvolenou problematiku.
II. Praktická část
Proveďte analýzu struktury odběratelů a jejich klasifikaci a analyzujte jejich nároky vůči podniku.
Na základě poznání navrhněte doporučení pro firmu směřující ke zlepšení vztahu firmy s odběrateli.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] JOBBER, D., LANCASTER, G. Management prodeje. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2001. 431s. ISBN 80-7226-533-4.
[2] KUNČAR, S. MARKETING pro všechny MARKETING spolehlivá cesta k úspěšnému podnikání. Krnov: SLAKUN, 1999. 414s. ISBN 80-901211-0-1.
[3] MEFFERT, H. Marketing a management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 552 s. ISBN 80-7169-329-4.
[4] TOMEK, G., TOMEK, J. Nákupní marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 176 s. ISBN 80-85623-96-X.
[5] SYNEK, M., A KOL. Podniková ekonomika. 3. vyd. Praha: C. H. Beck, 2002. 479 s. ISBN 80-7179-736-7.
Seznam doporučené literatury
[1] JOBBER, D., LANCASTER, G. Management prodeje. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2001. 431s. ISBN 80-7226-533-4.
[2] KUNČAR, S. MARKETING pro všechny MARKETING spolehlivá cesta k úspěšnému podnikání. Krnov: SLAKUN, 1999. 414s. ISBN 80-901211-0-1.
[3] MEFFERT, H. Marketing a management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 552 s. ISBN 80-7169-329-4.
[4] TOMEK, G., TOMEK, J. Nákupní marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 176 s. ISBN 80-85623-96-X.
[5] SYNEK, M., A KOL. Podniková ekonomika. 3. vyd. Praha: C. H. Beck, 2002. 479 s. ISBN 80-7179-736-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Švarcová: Jak byste navrhovala příležitosti mezi interiovými a exteriovými svítidly.
Kacr: Kolik bylo respondentů zahraničních a domácích?