Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace kulturně společenské akce Majáles Jihlava 2009. Teoretická část vymezuje základní pojmy v marketingu a marketingové komunikaci. Analytická část popisuje specifika marketingové komunikace kulturní akce Majáles a vyhodnocuje efektivitu jednotlivých částí komunikace. V závěru práce jsou doporučení problémových částí komunikace, včetně zkušeností a poznatků autora.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is targeted on analysis of marketing communication of cultural and social event Majáles Jihlava 2009. The theoretical part describes basic ideas of marketing and marketing communication. Analytical part defines specific marketing communication of this event and interprets effectiveness of particular parts of communication. There are possibilities of improving problematic parts of communication based on skills and knowledge of the author of this work mentioned in the conclusion of this work.
marketing communication, marketing mix, cultural and social event Majáles, non-profit organizations, marketing research, sponsoring, fundraising.
Rozsah průvodní práce
80 s., 8 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace kulturně společenské akce Majáles Jihlava 2009. Teoretická část vymezuje základní pojmy v marketingu a marketingové komunikaci. Analytická část popisuje specifika marketingové komunikace kulturní akce Majáles a vyhodnocuje efektivitu jednotlivých částí komunikace. V závěru práce jsou doporučení problémových částí komunikace, včetně zkušeností a poznatků autora.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is targeted on analysis of marketing communication of cultural and social event Majáles Jihlava 2009. The theoretical part describes basic ideas of marketing and marketing communication. Analytical part defines specific marketing communication of this event and interprets effectiveness of particular parts of communication. There are possibilities of improving problematic parts of communication based on skills and knowledge of the author of this work mentioned in the conclusion of this work.
Na základě analýzy navrhněte doporučení k zefektivnění marketingové komunikace Majáles Jihlava 2009.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Brno : Computer Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
[2] FREY, Petr. Marketingová komunikace : nové trendy a jejich využití. Praha : Management Press, 2005. 111 s. ISBN 80-726-1129-1.
[3] SVOBODA, Václav. Public relation : moderně a účinně. Praha : Grada, 2006. 240 s. ISBN 80-247-0564-8.
[4] BAJČAN, Roman. Techniky public relation, aneb Jak pracovat s médii. Praha : Management Press, 2003. 147 s. ISBN 80-726-1096-1.
[5] POSPÍŠIL, Pavel. Efektivní public relation a media relation. Computer Press, 2002. 152 s. ISBN 80-722-6823-6.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Brno : Computer Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
[2] FREY, Petr. Marketingová komunikace : nové trendy a jejich využití. Praha : Management Press, 2005. 111 s. ISBN 80-726-1129-1.
[3] SVOBODA, Václav. Public relation : moderně a účinně. Praha : Grada, 2006. 240 s. ISBN 80-247-0564-8.
[4] BAJČAN, Roman. Techniky public relation, aneb Jak pracovat s médii. Praha : Management Press, 2003. 147 s. ISBN 80-726-1096-1.
[5] POSPÍŠIL, Pavel. Efektivní public relation a media relation. Computer Press, 2002. 152 s. ISBN 80-722-6823-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
-
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Mgr. Kramoliš - restriktivní monetární politika
ing. Pálka - bankovní systém, členění bank, atd.
dr. Brychta - testování statistických hypotéz
doc. Chovancová - Gverilla marketing
dr. Popesko - založení podniku, volba právní formy