Ve své bakalářské práci pojednávám o tom, co je to reklamní strategie a jak se uplatňuje ve firemní praxi. V teoretické části jsem se zaměřil na definování pojmů jako je reklama, marketingový výzkum, způsoby komunikace na průmyslovém trhu, sponzoring a image firmy. V praktické části jsme se pojednal o současném stavu ve firmě TOS Hulín a také jsem provedl marketingový výzkum o povědomí této značky mezi širší veřejností, vyhodnotil data, zpracoval je do grafů a interpretoval výsledky. Nakonec jsem navrhl doporučení ke zlepšení reklamní strategie.
Anotace v angličtině
I am writing in my bachelor work about the therm of promotional strategy and aplication in company. In theoretical part I concentrade on definition of words such as promotion, marketing research, kinds of communication on industrial market, sponsorship a company image. In practical part I analyze actual situation in the company TOS Hulín a I also executed marketing research about awarennes of this trademark amongst public, appreciated data, processed to the graphs and intepreted results. I suposse recommendation to improvement in promotional strategy in the end.
Klíčová slova
Reklama, komunikace, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
Promotion, communication, marketing research
Rozsah průvodní práce
64 s.,3 s. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Ve své bakalářské práci pojednávám o tom, co je to reklamní strategie a jak se uplatňuje ve firemní praxi. V teoretické části jsem se zaměřil na definování pojmů jako je reklama, marketingový výzkum, způsoby komunikace na průmyslovém trhu, sponzoring a image firmy. V praktické části jsme se pojednal o současném stavu ve firmě TOS Hulín a také jsem provedl marketingový výzkum o povědomí této značky mezi širší veřejností, vyhodnotil data, zpracoval je do grafů a interpretoval výsledky. Nakonec jsem navrhl doporučení ke zlepšení reklamní strategie.
Anotace v angličtině
I am writing in my bachelor work about the therm of promotional strategy and aplication in company. In theoretical part I concentrade on definition of words such as promotion, marketing research, kinds of communication on industrial market, sponsorship a company image. In practical part I analyze actual situation in the company TOS Hulín a I also executed marketing research about awarennes of this trademark amongst public, appreciated data, processed to the graphs and intepreted results. I suposse recommendation to improvement in promotional strategy in the end.
Klíčová slova
Reklama, komunikace, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
Promotion, communication, marketing research
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k hodnocení reklamní strategie.
II. Praktická část
Analyzujte reklamní strategii ve firmě TOS Hulín a.s.
Vypracujte marketingový výzkum o povědomí značky TOS a interpretujte jeho výsledky.
Na základě analýzy navrhněte doporučení ke zlepšení reklamní strategie ve firmě TOS Hulín a.s.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k hodnocení reklamní strategie.
II. Praktická část
Analyzujte reklamní strategii ve firmě TOS Hulín a.s.
Vypracujte marketingový výzkum o povědomí značky TOS a interpretujte jeho výsledky.
Na základě analýzy navrhněte doporučení ke zlepšení reklamní strategie ve firmě TOS Hulín a.s.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BLACK, Sam. Nejúčinější propagace. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1994. 250 s. ISBN 80-7169-99-3.
[2] DOANE, Darryl S. , ROSE, Sloat D. Péče o zákazníka. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2006. 312 s. ISBN 80-251-0846-5.
[3] KOHOUT, Jaroslav. Veřejné mínění,image a metody public relations. 1. vyd. Praha : Management Press, 1999. 124 s. ISBN 80-7261-006-6.
[4] KOTLER, Philip . Marketing management. Praha : GradaPublishing, 2007. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[5] TELLIS, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 2. vyd. Praha : Grada Publishing, 2002. 320 s. ISBN 80-7169-997-7.
Seznam doporučené literatury
[1] BLACK, Sam. Nejúčinější propagace. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1994. 250 s. ISBN 80-7169-99-3.
[2] DOANE, Darryl S. , ROSE, Sloat D. Péče o zákazníka. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2006. 312 s. ISBN 80-251-0846-5.
[3] KOHOUT, Jaroslav. Veřejné mínění,image a metody public relations. 1. vyd. Praha : Management Press, 1999. 124 s. ISBN 80-7261-006-6.
[4] KOTLER, Philip . Marketing management. Praha : GradaPublishing, 2007. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[5] TELLIS, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 2. vyd. Praha : Grada Publishing, 2002. 320 s. ISBN 80-7169-997-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
schémata
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Král´- Patří do reklamní strategie zajištění měnových rizik?