Bakalářská práce se zabývá analýzou cílů zájmových skupin firmy KAZETO, spol. s r. o. a jejich vlivu na cílové chování podniku. Popisuje problematiku zájmových skupin ve firmě a analyzuje cíle strategicky významných skupin ve společnosti KAZETO, spol. s r. o. Tyto cíle jsou následně porovnány s cílovým chováním firmy. Na závěr jsou navrhnuta doporučení a řešení pro zlepšení stávající situace, podle kterých může firma zvolit strategii pro zájmové skupiny a nasadit nástroje pro utváření pozitivních vztahů s nimi.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with analysis of the aims of interest groups of the KAZETO, spol. s r. o. company and their influence on the target behaviour of the company. The problems of in-groups of the company is described and goals of strategically significant groups of KAZETO, spol. s r. o., is analyzed. These aims are then compared with target firm behaviour. In conclusion, there are suggested recommendations and solutions for improving current situation, which can be used by the company to choose strategy for in-groups and to apply tools for formation of positive relationships between them.
Klíčová slova
Cíle, zájmová skupina, strategie zaměřené na zájmové skupiny, modely zájmových skupin, cíle zájmových skupin, cíle podniku.
Klíčová slova v angličtině
Aims, interest group, strategy intent on interest groups, models of interest groups, the aims of interest groups, the aims of the company.
Rozsah průvodní práce
56 s., 5 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá analýzou cílů zájmových skupin firmy KAZETO, spol. s r. o. a jejich vlivu na cílové chování podniku. Popisuje problematiku zájmových skupin ve firmě a analyzuje cíle strategicky významných skupin ve společnosti KAZETO, spol. s r. o. Tyto cíle jsou následně porovnány s cílovým chováním firmy. Na závěr jsou navrhnuta doporučení a řešení pro zlepšení stávající situace, podle kterých může firma zvolit strategii pro zájmové skupiny a nasadit nástroje pro utváření pozitivních vztahů s nimi.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with analysis of the aims of interest groups of the KAZETO, spol. s r. o. company and their influence on the target behaviour of the company. The problems of in-groups of the company is described and goals of strategically significant groups of KAZETO, spol. s r. o., is analyzed. These aims are then compared with target firm behaviour. In conclusion, there are suggested recommendations and solutions for improving current situation, which can be used by the company to choose strategy for in-groups and to apply tools for formation of positive relationships between them.
Klíčová slova
Cíle, zájmová skupina, strategie zaměřené na zájmové skupiny, modely zájmových skupin, cíle zájmových skupin, cíle podniku.
Klíčová slova v angličtině
Aims, interest group, strategy intent on interest groups, models of interest groups, the aims of interest groups, the aims of the company.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární prameny vztahující se k dané problematice.
Proveďte analýzu zájmových skupin firmy KAZETO, spol. s r. o.
Srovnejte zájmy jednotlivých skupin s cílovým chováním podniku.
Na základě analýz navrhněte doporučení a závěry.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární prameny vztahující se k dané problematice.
Proveďte analýzu zájmových skupin firmy KAZETO, spol. s r. o.
Srovnejte zájmy jednotlivých skupin s cílovým chováním podniku.
Na základě analýz navrhněte doporučení a závěry.
Seznam doporučené literatury
1. Bartošíková, M., Štenglová, I. Společnost S RUČENÍM OMEZENÝM. 2. přepracované vydání. Praha: PROSPEKTRUM, 1994. 232 s. ISBN 80-7175-015-8.
2. Bělohlávek, F., Košťán, P.,Šuléř, O. Management. Olomouc: Rubico, 2001. 642 s. ISBN 80-85839-45-8.
3. Eliáš, K. SPOLEČNOST S RUČENÍM OMEZENÝM. Praha: PROSPEKTRUM, 1997. 236 s. ISBN 80-7175-047-6.
4. Glogar, A. Metodický manuál pro vypracování bakalářské a diplomové práce. Skripta. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2003
5. Meffert, H. MARKETING MANAGEMENT. Praha: Grada Publishing, 1996. 552 s. ISBN 80-7169-329-4.
Seznam doporučené literatury
1. Bartošíková, M., Štenglová, I. Společnost S RUČENÍM OMEZENÝM. 2. přepracované vydání. Praha: PROSPEKTRUM, 1994. 232 s. ISBN 80-7175-015-8.
2. Bělohlávek, F., Košťán, P.,Šuléř, O. Management. Olomouc: Rubico, 2001. 642 s. ISBN 80-85839-45-8.
3. Eliáš, K. SPOLEČNOST S RUČENÍM OMEZENÝM. Praha: PROSPEKTRUM, 1997. 236 s. ISBN 80-7175-047-6.
4. Glogar, A. Metodický manuál pro vypracování bakalářské a diplomové práce. Skripta. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2003
5. Meffert, H. MARKETING MANAGEMENT. Praha: Grada Publishing, 1996. 552 s. ISBN 80-7169-329-4.