Tato diplomová práce má za cíl připomenout na půdě reklamy aspekty lidského vnímání, médií a TV designu, analyzovat stávající i budoucí situaci tuzemského televizního trhu, ale i teleshopping, a z těch pak vyvodit nosné myšlenky tolik důležité pro uvedení nového a specifického komerčního audiovizuálního produktu, jakým je TOP TV, na český trh.
Anotace v angličtině
There is a project goal of this diploma thesis. In the field of advertising remind some aspects of human perception, media and TV design, analyse the current and future situation of the TV broadcast and teleshopping as well and from all of these points of view educe the basic ideas so much important to launch the new and specific commercial audiovisual product, such the TOP TV is, on the czech market.
Klíčová slova
lidské vnímání, média, TV design, televizní trh, teleshopping, audiovizuální produkt, TOP TV, uvedenení na český trh
Klíčová slova v angličtině
human perception, media and TV design, TV broadcast, teleshopping, audiovisual product, TOP TV, launch on the market
Rozsah průvodní práce
81 str.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce má za cíl připomenout na půdě reklamy aspekty lidského vnímání, médií a TV designu, analyzovat stávající i budoucí situaci tuzemského televizního trhu, ale i teleshopping, a z těch pak vyvodit nosné myšlenky tolik důležité pro uvedení nového a specifického komerčního audiovizuálního produktu, jakým je TOP TV, na český trh.
Anotace v angličtině
There is a project goal of this diploma thesis. In the field of advertising remind some aspects of human perception, media and TV design, analyse the current and future situation of the TV broadcast and teleshopping as well and from all of these points of view educe the basic ideas so much important to launch the new and specific commercial audiovisual product, such the TOP TV is, on the czech market.
Klíčová slova
lidské vnímání, média, TV design, televizní trh, teleshopping, audiovizuální produkt, TOP TV, uvedenení na český trh
Klíčová slova v angličtině
human perception, media and TV design, TV broadcast, teleshopping, audiovisual product, TOP TV, launch on the market
Zásady pro vypracování
1. Analyzujte literární prameny v oblasti kabelové a analogové televize a digitalizace televize.
2. Popište a představte produkt TOP TV, její programovou náplň, proveďte SWOT analýzu.
3. Uveďte možnou reklamní kampaň pro uvedení TOP TV na mediální trh.
Zásady pro vypracování
1. Analyzujte literární prameny v oblasti kabelové a analogové televize a digitalizace televize.
2. Popište a představte produkt TOP TV, její programovou náplň, proveďte SWOT analýzu.
3. Uveďte možnou reklamní kampaň pro uvedení TOP TV na mediální trh.
Seznam doporučené literatury
Boučková, J. a kol. Marketing. 2003
Vysekalová, J., Komárková, R. Psychologie reklamy. Praha: Grada Publishing. 2000
Periodika:
Marketing a média
Strategie
Seznam doporučené literatury
Boučková, J. a kol. Marketing. 2003
Vysekalová, J., Komárková, R. Psychologie reklamy. Praha: Grada Publishing. 2000