Tématem bakalářské práce je analýza konkurenceschopnosti firmy VIPO, a.s. Práci jsem rozdělil do dvou základních částí. Teoretické poznatky získané z odborné literatury jsou uvedené v první, teoretické části. Druhá část je praktická. Hlavním krokem při zpracování práce je shromáždení poznatků o současné situaci firmy VIPO, a.s. a informací, které vyu-žiji při analýze konkurenceschopnosti firmy. V závěru práce jsou navržená opatření, jak je možné zvýšit konkurenceschopnost firmy VIPO, a.s.
Anotace v angličtině
The topic of Bachelor work is the analysis of the competitiveness of VIPO, a.s. The work I have divided into two basic parts. Theoretical knowledge derived from scientific literature are listed in the first, theoretical part. The second part is practical. The main step in the processing of assembly work is knowledge of the current situation of VIPO, a.s. and in-formtion to consider in the analysis of the competitiveness of firm. At the end of the work of the proposed measures how to enhance the competitiveness of VIPO, a.s.
Tématem bakalářské práce je analýza konkurenceschopnosti firmy VIPO, a.s. Práci jsem rozdělil do dvou základních částí. Teoretické poznatky získané z odborné literatury jsou uvedené v první, teoretické části. Druhá část je praktická. Hlavním krokem při zpracování práce je shromáždení poznatků o současné situaci firmy VIPO, a.s. a informací, které vyu-žiji při analýze konkurenceschopnosti firmy. V závěru práce jsou navržená opatření, jak je možné zvýšit konkurenceschopnost firmy VIPO, a.s.
Anotace v angličtině
The topic of Bachelor work is the analysis of the competitiveness of VIPO, a.s. The work I have divided into two basic parts. Theoretical knowledge derived from scientific literature are listed in the first, theoretical part. The second part is practical. The main step in the processing of assembly work is knowledge of the current situation of VIPO, a.s. and in-formtion to consider in the analysis of the competitiveness of firm. At the end of the work of the proposed measures how to enhance the competitiveness of VIPO, a.s.
Zpracujte literární zdroje týkající se problematiky konkurenceschopnosti.
II. Praktická část
Popište současný stav firmy a jejich konkurentů na trhu.
Analyzujte konkurenceschopnost firmy, popište její vnější a vnitřní faktory a zhodnoťte jejich vliv na firmu.
Navrhněte opatření pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy.
Závěr - vyhodnocení
Zásady pro vypracování
Úvod - stanovení cíle
I. Teoretická část
Zpracujte literární zdroje týkající se problematiky konkurenceschopnosti.
II. Praktická část
Popište současný stav firmy a jejich konkurentů na trhu.
Analyzujte konkurenceschopnost firmy, popište její vnější a vnitřní faktory a zhodnoťte jejich vliv na firmu.
Navrhněte opatření pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy.
Závěr - vyhodnocení
Seznam doporučené literatury
[1] ČICHLOVSKÝ, L. Marketing konkurenceschopnosti I. Praha: RADIX, 2002. ISBN 80-86031-35-7
[2] PORTER, M. Konkurenční strategie: Metody pro analýzu odvětví a konkurentů. Praha: Victoria Publishing, 1994. 403 s. ISBN 80-85605-11-2
[3] PORTER, M. Konkurenční výhoda: Jak vytvořit a udržet si nadprůměrný výkon. Praha: Victoria Publishing, 1993. 626 s. ISBN 80-85605-12-0
[4] PŘÍBOVÁ, M. Analýza konkurence na trhu. Praha: Grada Publishing, 1998. ISBN 80-7169-536-X
[5] TRNKA, F. Podnik pro třetí tisíciletí: Cesty ke zvyšování konkurenceschopnosti českých průmyslových výrobců na přelomu třetího tisíciletí. Brno: VUT, FAME ve Zlíně, 1999. ISBN 80-214-1467-7
Seznam doporučené literatury
[1] ČICHLOVSKÝ, L. Marketing konkurenceschopnosti I. Praha: RADIX, 2002. ISBN 80-86031-35-7
[2] PORTER, M. Konkurenční strategie: Metody pro analýzu odvětví a konkurentů. Praha: Victoria Publishing, 1994. 403 s. ISBN 80-85605-11-2
[3] PORTER, M. Konkurenční výhoda: Jak vytvořit a udržet si nadprůměrný výkon. Praha: Victoria Publishing, 1993. 626 s. ISBN 80-85605-12-0
[4] PŘÍBOVÁ, M. Analýza konkurence na trhu. Praha: Grada Publishing, 1998. ISBN 80-7169-536-X
[5] TRNKA, F. Podnik pro třetí tisíciletí: Cesty ke zvyšování konkurenceschopnosti českých průmyslových výrobců na přelomu třetího tisíciletí. Brno: VUT, FAME ve Zlíně, 1999. ISBN 80-214-1467-7
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Freiberg - Odběratelé mají jaké výhody?Jak jste zjišťoval ceny výrobků?
Otrusinová - Finanční ukazatelé.
Kloudová - Co bylo Vaše práce? Jak jste zjistil, že výrobky jsou kvalitní?